Hop si eu pe blog!

Fara alte indroduceri, voi incepe cu motivul pentru care am ales sa imi fac un blog, intr-un moment in care parca internetul este deja saturat de bloguri cu subiecte dintre cele mai variate.

Nu este o idee care a incoltit recent, ci mai degraba pot spune ca m-am tot framantat in legatura cu ce subiecte as putea aborda, daca sa folosesc Blogspot sau WordPress, daca voi avea timp sa fiu constanta in scrisul articolelor. Asadar, acest blog este rezultatul curiozitatii, dorintei de afirmare  si mai ales  placerii de a comunica.

Am decis ca voi aborda subiecte din orice domeniu cat mai diferite, de la discutii politice la review-uri de cosmetice. De ce?  Deoarece , consider cu   tarie ca succesul unui blog sta in diversitatea articolelor si in eliminarea, sau ceel putin ducerea spre minim a postarilor despre rateurile sentimentale si a celor ce scot la suprafata frustrari personale.

Sper sa fiu urmarita, daca nu in numar mare , macar cu placere , caci este vorba despre calitate, nu cantitate!

Leave a Reply

