Review produse Yves Rocher (1)

Buna!

Asa cum am promis, avem si review-uri ale unur produse cosmetice si anume a unor produse Yves Rocher, marca pe care am ajuns sa o indragesc foarte tare in ultimul an.

Asa ca haideti sa incepem :> .

Avem, de la stanga la dreapta :

1)Gel anti-bacterian

Curata si ingrijeste mainile in acelasi timp, datorita extractului de arnica bio. Nu lasa mainile lipicioase si cu toate ca nu ma asteptam, are si un miros placut, a flori de camp. Singurul inconvenient este marimea foarte mica a recepientului, 30 ml.

2) Sampon anti-matreata

Imi doream mult sa vad rezultate, iar aceastea nu au intarziat sa apara: dupa doar 2 spalari, nu am mai observat niciun pic de matreata. Ceea ce nu mi-a placut la acest sampon este fapul ca nu prea face spuma si in plus are un miros nu tocmai placut , ceva ce as considera drept un medicament naturist.

3)Balsam de par

Am observat ca foarte multe femei sunt tot mai atente daca produsele cosmetice contin parabeni. Ei bine, trebuie sa stiti ca acest balsam nu contine deloc. Miroase bine , iar cantitatea este suficient de mare cat sa nu ne putem plange.

4)Crema pentru reducerea celulitei

Nu are textura de crema, ci mai degraba de lapte de corp. Este mentolata si racoritoare. Cat despre rezultate pot spune ca eu vad ceva imbunatatiri, insa destul de mici. Daca as primi aceasta crema as folosi-o, insa nu cred ca as mai cumpara-o.

5)Crema pentru piele ferma

Acesta crema nu are un miros bine definit si este un pic lipicioasa. Rezultatele sunt aceleasi ca si cele de la crema precedenta: observabile, insa doar putin. Din nou, nu as cumpara-o.

Voi reveni destul de curand cu un alt astfel de review. Pana atunci aveti grija de corpul vostru !  🙂

Leave a Reply

