Review produse DM

Stiam despre existenta magazinelor DM de mult timp, fiind clienta. Insa, in ultimul timp am facut mai multe cumparaturi de la ei decat in mod normal, lucru care mi-a dat o idee: sa fac cate un scurt review acestor produse.

  • Voi incepe cu cele pentru parImageIn tubul din stanga este spuma de par cu protectie termica. In cazul in care folositi placa de par, ondulatorul ori uscatorul de par in mod regulat  aceasta spuma impiedica deteriorarea parului din cauza temperaturilor ridicate, sau cel putin asa sunstine eticheta. Spuma are un miros placut si nu imbacseste parul. Ce nu mi-a placut insa, eu fiind adepta parului drept este ca mi-l onuleaza vizibil.

In partea dreapta este o crema pentru indreptarea parului. Nu ma pot declara multumita de aceasta                               crema : nu are aproape niciun efect si in plus imi ingrasa parului. In schimb mirosul este unul interesant, fructat, intr-o oarecare masura.

  • Acum un produs pentru corpImageDa, da si iar da!  Este un scrub , cu miros excelent , ipotriva  celulitei , dar care are si un efect de lifting. Contine extract de alge si cofeina- cunoscute pentru efectele lor benefice asupra pielii . Se foloseste in timpul dusului, ca un gel de dus. De mentionat este ca in varful tubului este o perie de plastic cu care se face masajul pielii. Folosit impreuna cu o crema anti-celulitica, sigur da rezultate
  • Un produs solarImageAceasta este o crema cu protectie solara (20SPF) care intensifica bronzul pielii. Atentie : nu contine autobronzant! Imi place deoarece intra rapid in piele, are mirosul acela specific de crema solara, iar bronzul in urma folosirii ei este unul maroniu, deloc rosiatic.
  • Iar in final, un produs sanitar

Image

Deoarece am o rana la unul dintre picioare si tocmai am fost la piscina am decis sa o acopar cu un plasture, pentru a o proteja. Auzisem despre astfel de plasturi rezistenti la apa, insa nu ii incercasem . Nu sunt deloc incomozi, nu lasa lipici pe piele. Trebuie insa sa stiti ca rezista la un dus, altfel spus 10-15 minute in apa, dupa care marginile incep sa ii se dezlipeasca. Deci, nu va asteptati ca un singur plasture sa reziste la o zi intreaga de balaceala.

Leave a Reply

