Ingrijirea parului…altfel

Dupa ce m-am hotarat sa ma vopsesc, acum mai mult de un an , am inceput sa am probleme cu parul : ini cade, se rupe usor si parca ii lipseste si stralucirea. Dupa ce am incercat tot felul de produse, de la sampoane la creme si sprayuri , fara mari rezultate , am hotarat sa incerc si ceva mai naturist.

Asa ca am inceput sa folosesc o masca facuta in casa, din :

  • 2 galbenusuri de ou
  • 3 linguri de ulei de masline
  • cateva picaturi de ulei de ricin
  • cateva picaturi de vitamina A

Aplic aceasta masca la radacina firelor de par o data pe saptamana , cu 30 de minute inainte sa imi spal parul. Dupa ce o aplic , masez scapul, pentru ca substantele hranitoare sa patrunda in piele dar si pentru a pune sangele in miscare. Trebuie sa recunosc ca mirosul nu este unul prea placut, insa, nu persista dupa spalare, iar rezultatele chiar sa vad.  Dupa aproximativ 2 luni am remarcat o schimbare in bine si anume o multime de firicele mici care cresteau.

Dar, nu m-am oprit aici. Am hotarat sa actionez si din interior.De o luna am inceput sa iau zinc , deoarece am citit despre efectele sale banefice asupra si trebuie sa va spun ca nu sunt mituri. Am remarcat deja ca parul mi-a crescut mult mai repede.

Am folosit zinc din DM, care are un pret mai mult decat acceptabil ( in jur de 5 lei) si care arata asa:

DSCF4627

Voi continua cu acest tratament , pe care il si recomand si sper ca voi fi la fel de multumita de rezultate.

3 thoughts on “Ingrijirea parului…altfel

  1. Pingback: Ingrijirea parului pe timp de iarna | blogul pandorei

Leave a Reply

