Salata asortata

DSCF4639

 

Asa arata! 😀 Iar de gustoasa e gustoasa!

Cu toate ca nu se poate spune ca mananc nesanatos, recunosc, dulciurile imi plac . Asa ca, din cand in cand, cam o data pe luna simt nevoia sa renunt la ele dar si la mancarea gatita si sa fac o “cura” cu salate si branzeturi. Pentru azi mi-am pregatit o salata de primavara, in care am pus : salata, rosii, castravete, ardei capia rosu, ridiche, ceapa, masline negre, branza de oaie si piept de pui fiert. Am folosit ulei de masline; nu obisnuiesc sa acresc salatele.

Va propun sa incercati! Iar pentru mirosul de ceapa va recomand sa rontaiti cateva fire de patrunjel.

One thought on “Salata asortata

  1. cat ma uitam pe aici pe blog, numai dau de poza asta “SAVUROASA”!!!!! 🙂
    deci e bestiala poza, imi vine sa mananc ecranul computerului meu; eu sunt adepta salatelor de genul asta, si de fiecare cand am ocazia consum foarte multe salate. 🙂
    acum, pentru ca iarna a venit, bine, nu se vede, ca la mine nu a picat nici un fulg de nea, dar la preturi se observa foarte, foarte bine ca a venit iarna, nu? 😀
    mmmm, nu o sa pot dormi la noapte, Mariaaa!!!! 😀

Leave a Reply

