Review demachiant Yves Rocher

In ultimul timp am folosit acest demachiant de la Yves Rocher:

DSCF4638

Trebuie sa spun ca nu am fost data pe spate de absolut nimic, in afara de mirosul placut. Demachiantul nu apare  pe site ; eu l-am luat dintr-un catalog la pretul de aprox.23 lei.

Asta este ce spun ei:

 

DSCF4636

Iar asta este ce spun eu : demachierea este cu adevarat usoara. Asa de usoara ca parca nici nu e. Nu mi se pare ca produsul indeparteaza cum trebuie nici fondul de ten, nici fardul de ochi, ce sa mai, nimic. Cat despre lotiunea tonica…hmm, nici nu am remarcat si aceasta “calitate”. In plus, nu este deloc indicat pentru ochi sensibili. Pe ai mei ii irita destul de mult. Ce imi place la el este ca nu are o textura uleioasa, ci este cremos si frumos parfumat .

Pentru cele dintre voi interesate de ingrediente atasez si o poza cu acestea. De remarcat este ca are parabeni. Pentru cine nu stie , parabenii pot prooca alergii si dermatite. Ar trebui sa scriu o data mai pe larg despre ei 😀

DSCF4637CONCLUZIE: nu voi recumpara acest demachiant, insa sunt dornica sa il incerc pe cel cu albastrele pentru ochi sensibili .

3 thoughts on “Review demachiant Yves Rocher

  1. Pingback: Despre parabeni | blogulpandorei

  2. Pingback: Review damanchiant de ochi Balea | blogulpandorei

  3. Pingback: Produse terminate recent | blogulpandorei

Leave a Reply

