Targ de dulciuri Sweet Fest

554910_363010247143642_982851943_n (1)M-am gandit sa impartasesc aceasta “stire” cu toata lumea,  nu de alta dar poate nu ati aflat pana acum.

Sweet Fest este un targ nu doar de dulciuri , as spune eu, care se desfasoara intr-o incapere de la Hanul lui Manuc.  De ce nu doar de dulciuri? Pentru ca data trecuta cand am fost (da, da, eu am mai fost 😀 ) am gasit acolo , alaturi de brajituri si bomboane si  pateuri, strudele, cafea, direct de la distribuitorul de cafea al Curtii Regale  dar si ceaiuri de slabit. Deh, dupa atata dulce , parca e nevoie :)).

Eu am fost fooooarte incantata , asadar nu am putut sa plec de acolo cu mana goala…cateva cupcakes, un pateu cu carne (de la cea mai scumpa doamna din Targoviste)  niste prajituri si cateva  bomboane nu strica nimanui. Unele dintre praline aratau ireal de bine, fiind de-a dreptul pictate.

Ce nu mi-a placut a fost spatiu destul de mic, in care numerosii vizitatori abia aveau loc sa se miste.

Oricum, asta nu ma va face sa nu revin si in aceasta luna, mai ales ca dupa cum reiese din afis se pregatesc bunatati de Paste.Eu sincer sper sa gasesc niste cozonac adevarat cu mac  pe acolo.

Merita sa mergeti, chiar daca nu sunteti pasionati de deserturi ; curtea interioara a hanului arata deosebit, iar intrarea este libera.

Voi reveni cu impresii .

 

Leave a Reply

