Review balsam de par Manufaktura

Prima data am vazut un magazin Manufaktura acum cativa ani  pe undeva prin Praga si a fost dragoste la prima vedere.  Mi-au placut mirosurile, texturile, ambalajele, felul cum arata magazinul, ce sa mai, mi-a placut totul. Asadar am fost extrem de incantata can am vazut ca au inceput sa deschida magazine si in Bucuresti.  Am cumparat de la ei atat pentru mine cat si pentru a face cadouri.

In acest moment folosesc un balsam de par cu vin , de la acesta firma, care arata asa:DSCF4629                 Dupa cum se vede este pe terminate, asa ca m-am decis sa ii fac un review.

In primul rand mirosul este deosebit, insa nu as putea spune ca persista mult pe par. Textura este una aproape lichida , iar la culoare este roz. Imi place pentru ca imi descurca cu adevarat parul , dar mai ales pentru ca il face muuuult mai pufos, mai fin la atingere. Este usor de aplicat, deoarece are un orificiu destul de mic, deci nu aveti cum sa scapati prea mult balsam. Oricum, nu imbacseste parul si nici cu clatitul nu are probleme. Eu am un par destul de problematic, insa s-a inteles perfect cu acest produs.

Ambalajul imi place. Se vede ca cei de la Manufaktura se respecta si nu doar ca fac produse calitative, dar au grija si de partea de design.

Acestea sunt ingredientele:

DSCF4633

Pretul este de 40 de lei, insa merita. Balsamul este primit de la al meu iubit, insa cu siguranta il voi cumpara si eu.

One thought on “Review balsam de par Manufaktura

  1. Pingback: Produse terminate recent | blogulpandorei

Leave a Reply

