Desert de duminica

Pentru ca este duminica , m-am gandit sa impartasesc cu voi o reteta usoara, pe care o puteti face chiar astazi. Este o reteta care mie imi place mult si pe care o fac de cate ori am ocazia.

Este vorba de o tarta cu fructe .

Pentru blat aveti nevoie de :

  • unt – 100 g
  • biscuiţi digestivi i – 200 g (eu folosesc Belvita cu lapte si cereale)

Sfaramati biscutii, ii amestecati cu untul topit si ii bagati la cuptorul preincalzit aproximativ 20 de minute. Trebuie sa se inchida la culoare marginile. Va recomand sa ungeti marginile tavii cu un pic de unt.

Iar pentru crema, ehhh, aici trisam un pic si va spun ca folosesc crema pentru tarta de la Dr. Oetker . Este o pudra pe care o amestec cu mixerul in lapte.  Preparati aceasta crema dupa ce ati scos blatul din cuptor, asa incat , atunci cand o puteti peste acesta sa fie deja rece.

Puteti ornacu ce fructe va plac, sau gasiti, eu in general folosesc stuguri si ananas de la cutie.

Peste fructe adaugati un strat de gelatina. Se gaseste la pliculete , pe care scrie si modul de preparare. Trebuie sa stea la frigider aproximativ 3-4 ore; numai buna pentru diseara.

Va arat una dintre tartele facute de mine. Ce este diferit este blatul, care in poza este de pandispan, insa il prefer de departe pe cel cu biscuite. Nu am poze insa cu el.

DSCF3844Eu zic ca merita, mai ales ca pretul este de aproximativ 20 de lei, iar ca dificultate este usoara. Sper sa incercati 😀

2 thoughts on “Desert de duminica

Leave a Reply

