Gel pentru cuticule Farmec

Hello!

Din pacate azi sunt un pic pe fuga si nici nu ma simt tocmai bine, asa va fi un review micut, dar sper eu , util. 😀

Este vorba, despre un gel care indeparteaza cuticulele de la Farmec, primul produs de acest fel pe care l-am achizitionat.

Va spun ca am dus lupte intregi cu aparatul meu foto pentru aceasta poza , care nu voia cu niciun chip sa iasa .
DSCF4648Am cumparat gelul din DM, iar pretul a fost de aproximativ 10 lei. Este un tub mic,  de 15 ml care este suficient pentru multe folosiri.

Personal nu am probleme prea mari cu cuticulele, desi cand merg la manichiura obisnuiesc sa mi le tai; sunt doar cateva unghii la care chiar se lipesc intr-un mod inestetic pe unghii. Cu toate aceastea am aplicat produs pe toate cuticulele, am lasat sa actioneze 2 minute (desi pe ambalaj scrie 1 minut) dupa care am impins cuticula spre baza unghiei cu un betisor special din bambus.

Apropo de betisoare, se gasesc spre exemplu si in Daiso, magazinul japonez si nu sunt scumpe . 😀

Am fost multumita de rezultate, care au rezistat chiar saptamani in cazul meu.

Imi place si faptul ca orificiul prin care se aplica nu este mare, asa incat nu se iroseste, cat despre miros, nu am remarcat niciunul.

Repet, parerea este una formata doar pe baza a ce am observat la acest gel,  pentru ca nu am mai folosit altul. Nu regret ca l-am cumparat.

Voi ati mai folosit produse similare? Ce pareri aveti?

Va pup.

4 thoughts on “Gel pentru cuticule Farmec

  1. Pingback: Review crema pentru maini Farmec | blogulpandorei

  2. Pingback: 5 descoperiri din 2013 | blogul pandorei

Leave a Reply

