NOTD: negru si sclipici

O sa recunosc din start ca nu excelez la capitolul manichiura. In mod normal obisnuiesc sa merg la salon si sa ma las pe mana expertilor, insa din cand in cand ma mai apuca si ma ocup eu de ale mele unghiute.

Sunt intr-o perioada in care iar le am lungi si ma bate gandul sa incerc o constructie cu gel. Apropo, ce parere aveti despre gel , in general?

Am ales negru si gri pentru ca, desi nu este o combinatie de primavara , este una eleganta.
DSCF4651
Iar sunt certata cu aparatul foto, care a refuzat sa faca o poza decenta decat pe macro, asa incat sa se vada toate greselile mele de novice intr-ale manichiurii. In plus degetele mele arata ca niste carnaciori, parca; poate urmatoarele poze vor fi mai reusite. :))

Am folosit :

  • O oja neagra de la Just Cosmetics ( pe care nu le recomand-voi scrie despre asta)
  • sclipici argintiu tot de la ei ( a costat in jur de 5 lei o cutiuta)
  • spray de uscare rapida de la Avon ( 12 lei)
3 thoughts on “NOTD: negru si sclipici

Leave a Reply

