Review sapun Manufaktura

Buna dimi !  Azi am pentru voi o postare matinala ; in dimineti asa insorita simt ca nu merita sa lenevesc in pat  , hi hi 😀

Mi-am cumparat acum ceva timp din Manufaktura un sapun facut manual cu prune. Nu stiu daca il veti mai gasi in magazin exact pe acesta cu prune, pentru ca ei periodic schimba aromele , insa restul ingredientelor sunt la fel . Adica, toate sunt pe baza de glicerina si vitamina E .

382130_452225621520649_543758270_nSapunurile sunt ambalate individual iar gramajul este de 150 g. Am insa, impresia ca va pot taia din calupurile de sapun si exact cat vreti voi.

Ce mi-a placut la acest sapun:

  • MIROSUL, MIROSUL, MIROSUL este absolut dumnezeiesc si desi am cumparat sapunul acum cateva luni bune s-a pastrat la fel de puternic ca la inceput.  In plus ramane destul de mult timp pe piele . Toate sapunurile lor miros la fel de bine.
  • faptul ca are glicerina -care hidrateaza pielea foooarte bine,  avand deci si un rol anti-imbatranire(pielea uscata se rideaza mai repede)
  • vitamina E-care de asemenea previne imbaranirea pielii (aceasta vitamina are grija de recontructia celulelor)
  • aspectul care parca imi inspira o fata vesela
  • au un termen de valabilitate destul de mare403321_452225961520615_643941560_n

Ce nu imi place :

  • faptul ca se termina :))  Din cauza aceasta nici nu il folosesc zilnic.

Nu am gasit niciun aspect negativ la acest sapun.

Trebuie sa va mai spun ca sapunurile sunt facute in Cehia, tara mama a firmei.

Pretul este de aproximativ 25 lei pentru 150 g, dar merita , spun eu.

2 thoughts on “Review sapun Manufaktura

Leave a Reply

