O zi speciala

Hello, dragelor!

O sa imi cer scuze pentru absenta de vineri si de ieri, dar zau ca ama vut motive serioase :”>

In ambele zile am fost tot pe drumuri, abia am reusit sa ajung acasa, doar ca sa dorm sa fac un pic de curatenie si sa plec iar.

Pregatisem o postare despre blushul meu favorit pentru ieri, insa timpul, bata-l vina…dar nu-i nimic promit (!) ca o sa revin cu acea postare.  Tot pentru ieri imi propusesem sa ajung la Cosmobeauty, insa iubitul meu avea alte planuri.

Pasionat de tehnologie cum este nu a putut sa nu auda de concursul organizat de Samsung oata cu lansarea noului S4 in Romania. Era vorba despre un concurs intre cupluri ,  primele 4 cupluri care obtineau un punctaj de 100% urmand sa castige cate un telefon(unul pentru el si unul pentru ea)  .  Cum eu ,recunosc, sunt cu tehnologia la pamant nu stiam cum sa ma fofilez mai repede de la aceast concurs :))  , dar nu a fost chip.

Am ajuns astfel in Afi , unde am dat de o imensa coada de cupluri dornice sa participe , insa parca odata ajunsa acolo mi-am spus : TREBUIE SA CASTIG ! Zis si facut : eu  impreuna cu al meu iubit am obtinut un scor de 100%  , fiind chiar cel  de-al patrulea cuplu care a castigat .  Concursul consta in 5 intrebari unul despre celalalt la care trebuia sa avem raspunsuri identice. Ce pot sa spun, ne cunoastem si ne iubim :D.

DSCF4735Cel din poza este al meu-fetele primeau alb, iar baiaetii negru.

Pentru ca a durat cam o ora pana le-am putut primi , m-am gandit sa merg pana la LUSH. Imi doream de ceva timp sa incerc cateva produse de la ei , caci am auzit numai lucruri bune .

DSCF4730

DSCF4731

Fetele de la magazin au fost extrem de dragute cu mine : nu se utea sa miros ceva fara sa imi explice tot despre prousul respectiv . Mi-am cumparat un ulei solid pentru masaj “Each Peach” care are un miros demential de citrice si un sapun “Sultana of Soap” care de asemenea miroase extraordinar si arata la fel .

DSCF4733DSCF4732Voi reveni in urmatoarele zile cu impresii despre ce mi-am cumparat si tot atunci va voi spune si pentru ce sunt recomandate cele 2 “bunatati”.

Nu uitati ca v-am cerut cateva pareri aici. M-as bucura sa vad ca suneti interesate de initiativa mea. 

Nu pot incheia aceasta postare fara sa le urez toturor celor care isi serbeaza astazi ziua de nastere multa fericire, sanatate, impliniri si noroc . Va pup si …

la-multi-ani-euu_bfb7dc2b652295

6 thoughts on “O zi speciala

  1. Chiar ca a fost o zi speciala! ❤
    Sunt curioasa ce parere ai despre produsele Lush, dar toate la timpul lor, banuiesc ca nici nu le-ai incercat macar de 3 ori :)) 😀
    :*

    • Doar o data, ca sa fiu sincera. Imi plac atat de mult incat nu imi vine sa le folosesc zilnic. Tocmai de aceea mai astept un pic pana sa postez niste pareri despre ele.
      😀

  2. Pingback: Review sapun “Sultana of soap” Lush | blogulpandorei

Leave a Reply

