Review cura pentru par Swiss O’Par

20130429_153528Voi incepe prin a recunoste ca sunt un cumparator destul de usor de pacalit -spre rusinea mea- de ambalaje dragute, colorate, interesante, mirosuri placute. Cam astea sunt si aspectele care m-au facut sa cumpar aceasta cura pentru par .

In plus,nu mai incercasem inainte de ea niciun produse de la Swiss O’Par asa ca fericita am achizitionat 2 astfel de pernute, cum le numeleste Alina in postarea ei despre ele de aici. Pentru variatie am ales una cu portocale si una cu miere.

Din pacate am apucat sa o incerc doar pe cea cu portocale care promitea “vitamine”, caci rezultatele m-au facut sa o arunc pe cea cu miere( nu inainte sa ii fac o poza).

Am plicat produsul pe parul umed dupa spalare. Am lasat sa actioneze, insa cand a venit vorba de clatit nu voia sa iasa din parul meu si basta! Dar eu, perseverenta, am insistat pana am avut eu impresia ca am reusit sa inlatur toata masca.  Ce mi-a placut a fost mirosul parului care a persistat si dupa uscare. Insa abia dupa o zi urma sa observ adevaratele “efecte”: aveam scalpul plin de coji imense, si ma alesesem si cu o puternica mancarime, desi am aplicat doar pe varfuri .Eu nu am astfel de probleme.

M-am spalat din nou pe cap, de urgenta. Cred ca sunt a treia spalare de atunci , insa inca ami observ cojite 😦

Pretul a fost de aproximativ 4 lei, in DM. Nu voi recumpara acesta cura pentru ca evident ca nu este compatibila cu scalpul meu.

8 thoughts on “Review cura pentru par Swiss O’Par

  1. La fel sunt si eu,cu cat sunt mai colorate ambalajele si mai frumos-mirositoare produsele,cu atat ma atrag mai tare.:D Pacat de efectele neplacute ale acestei cure pentru par(apropos,ce nume ciudat are)… 🙂

  2. Pingback: Review sampon repair and fullness Syoss | blogulpandorei

  3. S-ar putea sa fi tu alergica la un incredient anume? Nu le-am testat si nici nu am de gand dupa ce am citit ce ai scris tu si Alina lui Brumarel despre el!

Leave a Reply

