Blush-ul meu favorit

Buna, fetelor!

Titlul este dat in conformitate cu preferintele mele actule:  imi place acest blush extrem de mult in acest moment si il folosesc cu regularitate.

Ce sa mai, o sa las supansul de-o parte si o sa va spun ca este vorba despre fardul de obraz de la Guerlain .

Eu am 0,7  Caresse De L’aube (in traducere Blandetea Zorilor), o nunata destul de deschisa, avand in vedere ca eu nici nu am un ten prea bronzat si nici nu mi-au placut vreodata nuantele prea inchise aplicate pe pometi.

20130501_081254Dupa cum vedeti sunt niste nunate foarte diafane si placute, potrivite pentru primavara – vara . Blush-ul are de asemenea si un sclipici , care insa se observa mai mult in fardul in sine decat pe piele.

20130501_081329Imi plac la nebunie fardurile care au oglinzi si pensulele lor; pur si simplu mi se par mie mai stilate 😀 O sa recunsc ca folosesc pensula inclusa , chiar daca este micuta deoarece este oblica si parca aplica exact cum trebuie: partea mai ascutita ia culori mai deschise(pentru partea superioara a pometelui) , iar partea scurta , culori mai inchise, care aplifica exact umbra de sub.

Ce iar mi se pare ca este elegant este faptul ca are husa. Aceasta husa este insa dintr-un materiar pe car praful sau scamutele se lipsesc foarte usor.20130501_08072520130501_080904

Am pastrat pentru sfarsit ce ador la acest blush : MIROSUL!!! Da, fetelor, mirosul, care nu este nicidecum de fard, ci de parfum..un miros care pe mine ma duce cu gandul la parfumul Samsara , tot al lor. (ravnesc de mult la el, si cred ca se apropie momentul sa il iau :)) ).

Gasiti acest produs pe Strawberrynet la pretul de 165 de lei .

Ahhh, era sa uit : acestea sunt pentru voi, dragele mele.

20130501_081405

Voai ce blush-uri folositi?

Va pup :*

15 thoughts on “Blush-ul meu favorit

  1. Ce finuta este cutiuta!.Eu nu prea folosesc blush,pentru ca mereu am aspect de Heidi. :)) Niciodata nu stiu cata cantitate sa aplic pentru a nu parea “ciupita”. 😀 Presupun ca nu ai aceasta problema cu blush-ul acesta,sunt foarte discrete culorile.
    La ce pret are ar fi fost culmea sa nu miroase bine,este produs 2 in 1..blush + parfum. ;))

    Te pup,Maria.

    • Inca un prudus care intai iti ia ochii, Oana, dar apoi te face sa nu regreti sa ai dat banutii pe el . Asa este nu poti aplica prea mult din el; eu oricum am pometii bine definiti si nu as fi vrut sa arat ca un clovn. In general nu exagerez cu machiajul . Poate o si postez unul 😀

      Pupici :*

  2. Stiu ca nu are legatura cu postarea ta, dar poti te rog sa adaugi butonul de “follow”? Eu nu intru aproape niciodata de email si nu stiu cand postezi ceva nou.

    • Dar el exista. Este in josul paginii, in partea reapta, intr-o cutiuta neagra. Nu este asa? 🙂
      Later Edit: acum am inteles ce spui. Nu stiu cum sa integrez GFC pe WordPress, dar promit ca ma voi documenta.

      • Gata, m-am interesat. Nu pot adauga GFC pe wordpress, insa te invit sa ma urmaresti si pe pagina mea de facebook, este o solutie foooarte buna, spun eu:D

  3. Ce bine arata! Cred ca are o textura foarte fina, sau cel putin asa arata in poze. Si cum zilele astea imi termin blush-ul, cred ca voi lua in considerare si pe acesta de la Guerlain cand voi merge sa-mi cumpar.

  4. Bună! Eu nu prea folosesc blush , pentru că am un început de cuperoza (roşeaţă în obraji) iar după ce mă dau cu fond de ten zici că m-am dat şi cu blush. :)) Îmi place mult acesta, mai ales nuanţa. E aşa naturală şi finuţă. Să o foloseşti cu plăcere.

  5. Ce frumos este!O adevarata bijuterie!
    Daca nu ar fi atat de scumpuleet, cred ca mi l-as lua si eu pentru ca ador culorile rozalii, pastelate si diafane.Acum folosesc un bluch de la Flormar peste care pun putin illuminator de la Farmasi si efectul este chiar fain.De multe ori folosesc iluminatorul si pe post de blush si arata chiar ok.Machiajul pare mult mai fresh asa 😀
    Pupici!

  6. Pingback: Favoritele lunii august (2013) | blogul pandorei

  7. Pingback: Top 10 produse in 2013 | blogul pandorei

Leave a Reply

