IN & OUT de vara

Hello, fetelor!:)

Imi propun sa fac o lista despre ce ne place  si cum ne place sa fim vara. Vara, nu de alta, dar numai primavara nu e acum la noi .  A fost o  idee spontana, care mi-a venit chiar astazi , timp ce imi faceam unghiutele de la picioare si ma gandeam ca iarna le-am cam neglijat din punctul asta de vedere.

Ce sa mai, hai sa vedem ce este IN si ce este OUT vara asta .

IN

  • Hidratarea

Fie ca este vorba de a ne hidrata la interior , fie la exterior, trebuie sa o facem.

Am observat ca foarte multe persoane nu reusesc sa bea mai mult de un pahar de apa pe zi, ceea ce este ingrijorator. Daca aveti aceasta problema fetelor, va propun sa beti un pahar de 250ml inainte de fiecare masa. Incercati macar pentru 2 zile , este pana la urma vorba de ambitie. In plus o buna hidratare la interior se reflecta si asupra pielii. Va recomand apa plata , insa cat rau poate face o limonada pe saptamana ?:))

images

Este de asemenea important sa va hidratati si pielea; cine nu stie cat de mult o poate usca soarele ? Aveti insa grija sa alegeti, pentru ca este vara , un produs  cu  SPF, macar pentru ten si pentru buze.  Nu uitati si de restul corpului, inclusiv maini si calcaie.

Splash

 

  •  Culori pastelate

Atat pentru machiaj cat si pentru haine culorile pastelate au cea mai mare trecere in sezonul cald. Pe asemenea calduri un machiaj cat  mai basic este de preferat, din cauza faptului ca putem transpira, praful orasului se poate pune pe fetele nostre, lucruri care duc la aparitia cosurilor. Eu una am chiar zile cand aplic doar rimel 🙂

  • Unghii ingrijite

Daca pe timpul iernii am putut sa mai tragem chiulul de la ojatul unghiutele de la picioare( eu spre exemplu sunt vinovata ) , acum nu mai avem cum. Atat unghiile de la picioare cat si cele de la maini trebuie sa fie ingrijite . Putem opta atat pentru colori pastel cat si pentru cele neon .

Va prezint culoarea pe care o am eu acum :

20130502_210234

 

  • Rochite si sandale

Ne-am saturat de pantoloni lungi si grosi, parca toata iarna am visat la rochite inflorate si lejere. Ei bine, a venit si timpul lor :> Nu ezitati sa purtati de la rochite scurte pana la rochii maxi atat uni cat si cu imprimate . La fel si cu sandalele : sunt comode, ne respira piciorusele, ni se vad unghiutele excelent ingrijite.

10_tinuta

 

  • Accesorii colorate

Nu trebuie sa fie scumpe sau din cine stie ce materiale pretiose. Este vorba doar de o integrare armonioasa a lor in tinutele voastre. Pot fi de lemn, de ate/material textil, din pietricele…nu conteaza-trebuie doar sa fie vesele , colorate. Pe blogul Cameliei am vazut o multime de idei in ceea ce priveste accesoriile.

  • Parul ingrijit

Vara parul trebuie supus unui tratament mai special, deoarece se poate decolora, subtia si chiar pot aparea o multime de varfuri despicate. De aceea va recomand sa folositi masti hranitoare si sa incercati sa va tundeti varfurile o data pe luna.

Se poarta impletiturile care mai de care mai complexe, dar si buclele lejere.

20-de-impletituri-care-fac-senzatie-pe-pinterest_22_size1

  • Atitudinea pozitiva 

Faptul ca este la ultima bulina nu arata ca este mai mai putin important aspect, ci tocmai cel maii important. Fetelor, simtiti-va bine in pielea vostra, fiti frumoase in interior si se va vedea si la exterior, ganditi lucruri bune si le veti atrage. Incercati ca macar o data pe saptamana sa va faceti cate o “surpriza”: cumparati-va cate un produs de beauty, sau ceva de imbracat ……sau flori. Meritati! 🙂 Pe acestea vi le ofer eu .

20130502_220632

Si cu asta s-a terminat lista de IN, dar stati, urmeazaaaaa….

OUT

  • Parul pe picioare

Ar putea sa para amuzant , dar stim toate ca iarna putea sa trecem oarecum nepasatoare peste aparitia catorva fire, insa acum, nu mai avem scapare. Ne propunem sa scapam de orice inamic care va aparea pe ale noastre superbe picioare :))

  • Piele alba

Marea nostra problema dupa ce iesim din iarna: pielea alba. Nu recomand solarul, din motive de sanatate, desi eu il folosesc, insa cateva creme autobronzante, sau o plimbare prin parc zilele acestea pot face minuni.

  • Sedentarismul

In cazul in care am cam hibernat iarna trecuta ar fi cazul sa incepem sa facem macar cateva exercitii seara si dimineata daca la sala nu putem ajunge. Eu recomand din toata inima Kangoo Jumps.

 

Cam asta ar fi listuta mea. Daca maia veti idei abia astept sa le citesc, dar sunt curioasa si ce credeti despre ale mele.

 

Va pup cu drag :*

 

4 thoughts on “IN & OUT de vara

  1. Foarte buna idea de postare, poate o voi face si eu. 🙂 O mica problema; pielea alba. Eu, norocoasa de mine, am fost inzestrata cu o piele atat de alba ca nu ma bronzez nici daca stau toata ziua la soare. Si cu cremele autobronzante sunt as. Am folosit una odata si am ajuns sa ma bronzez doar pe un picior, nici nu iti poti imagina cum aratam, toata vara a trebuit sa port numai blugi si fuste lungi :))

    • Eu inca nu m-am incumetat sa le incerc cremea autobronzante din cauza ca imi este frica . Frica sa nu cumva sa nu intind crema uniform, dar am auzit si de fete multumite. Pentru tine, draga mea, in acest caz, recomand plaja si uleiuri bronazante. Sa stii ac si eu sunt alba de fel, tocmai de aceea merg la solar in perioada asta. Va urma si o postare despre asta 😀

  2. OUT:

    *unghiile de la maini si picioare neingrijite..daca iarna mai trec neobservate,vara mi se pare ORIBIL sa vad domnisoare aranjate,machiate si cu unghiile rupte,ingalbenite,3 sa fie lungi si restul scurte sau mai rau,roase pana la carne. :-s Nu exista nicio scuza pentru a nu avea unghii frumoase.In ziua de azi sunt “n” metode de mascare a micilor defecte.Si la polul opus,unghii de 10 cm intr-un roz neon,de te doare capul o zi intreaga dupa ce te uiti atent la ele.Cum vine vara,cum apar zeci de perechi de “ghiare” roz.Eu inteleg ca se poarta rozul si ca e o culoare frumoasa,si mie imi place,dar pe unghii de o lungime medie sau chiar scurte. 😀
    *pielea extrem de bronzata,pe alocuri portocalie :)) Horror!!
    *hainele EXTREM de stramte si decoltate,mai ales pe fetele plinute..e chiar dizgratios sa vezi cum le ies si le atarna sunculitele..pe ici,pe colo..prin partile esentiale..:p
    *blugii lungi,uneori grosi si papuci de toamna-iarna.La ce mai asteptam atat vara daca tot ne imbracam in miezul verii ca in toiul iernii?Macar vara sa mai “respire” picioarele..sa le mai “aerisim” totusi.. :))
    *o tona de fond de ten si vreo cateva kg de pudra,plus 5 straturi de rimel,ruj roz neon ,jumatate pe buze,jumatate pe dinti..si un fard verde fluorescent,ca sa scoata in evidenta culoare ochilor..:)) Plus un tub de spray cu sclipici..turnat,pe unde se nimereste ;)) Ca tot e vara..sa fim..STRALUCITOARE din cap pana-n picioare :D:D
    *parfum in exces sau din contra,nefolosirea unu anti-perspirant..
    Si ar mai fi multe..dar daca mai scriu mult mi-e ca in loc de un comentariu o sa fie o postare intreaga.:))
    Ca sa iti zic si ce imi place vara:cat mai putin machiaj,spf cat mai mare,rochite,fustite,sandale,unghiute colorate,muuulte fructe,limonada,salate,iesiri la picnic,inghetata,plimbarile prin oras seara..etc..
    Pupici..si mai opreste-ma..ca nu mai termin cand ma apuc de scris. :)) Mai ia valul..:D

  3. Ai scris intr-un mod atat de dragut si lucruri atat de adevarate ca imi vine sa iti spun sa iti faci si tu un top IN&OUT. Imi place ce suntem la aceeasi lungime de unda 😀 Eu am uitat sa spun de fructe si iesiri, tocmai de aceea comentariul tau este mai mult decat bine venit.

    Multi pupici, draga Oana.

Leave a Reply

