Invitatie la ceai

Buna , fetelor! Astazi am fost o puturoasa, recunosc…mi-am propus cate ceva, insa nu am reusit decat sa lenevesc, sa dorm chiar un pic la pranz si sa merg la o ceainarie. Aceasta a fost surpriza zilei.  De unde initial am iesit cu iubitul meu si cu un prieten comun cu gandul sa mergem la o terasa, pe drum ne-am razgandit si ne-am decis ca noi ceainarie vrem si basta!

Initial am mers la o ceainarie care ne place mult si la care am mai fost , Tea House. Apropo, eu locuiesc in Bucuresti, dar daca vreodata aveti drum pe aici va recomand cu cel mai mare drag. Aici insa era inchis. Noroc cu prietenul nostru care stia o alta ceainarie draguta ; faptul ca era destul de departe nici nu a mai contat.

Asa am ajuns la ceainaria Green Tea.  A fost dragoste la prima vedere!

20130503_184911Asa se vedea gradina de la masa noastra , insa ce este in poza este doar o mica parte , locul este mult mai  mare si plin de tot felul de masute de diferite modele.  Nu a fost nevoie de rezervare -spre surprinderea noastra un loc atat de frumos nu era deloc aglomerat.

Imediat ce ne-am asezat o domnisoara extrem de draguta ne-a adus meniul . Aici a inceput greul, deoarece aproape toate ceaiurile ne faceau cu ochiul si nu ne putea decide. In final iubitul meu a optat pentru ceaiul Oueen of Saba -cu rodie , mar, ananas, morcov, Ionut pentru Orange with peels and blossoms cu portocale iar eu am ales Marsala Chai , un ceai cu anason, ghimbir, piper rosu. Eu am vrut ceaiul rece si cu zahar, iar baietii le-au vrut calde si cu miere. Nu ne-am putut abtine si ne-am luat si o portie de fursecuri de casa.

20130503_182808Toate au fost delicioase, credeti-ma pe cuvant:D Mai tarziu am comandat si o dulceata de gutui , si ea excelenta.

Pretul la ceai a fost de 10.5 lei, la fursecuri de 15 lei, iar dulceata a costat 9 lei. Ce mi s-a parut oarecum bizar a fost faptul ca mierea si gheata din ceaiul meu se plateau separat si anume 1.5 lei respectiv 1 leu.

20130503_184353Noi am ales sa stam pe terasa, insa am si  intrat de curiozitate, iar inauntru parca era alta lume, atat de frumos decorat era . Aveau si o camera intreaga cu ceaiuri si accesorii de vanzare .

20130503_192426Daca cumva vreti sa scapati macar pentru 2 ore de agitatia orasului, daca vreti un refugiu pentru suflet , daca vreti sa beti un ceai bun si sunteti din Bucuresti va propun Green Tea

20130503_192710Imi cer scuze pentru ultima poza insa nu a fost chip sa o intorc. Aveti acolo adresa si tefelonul ceainariei.

 

Voi obisnuiti sa beti ceai ? Pe care il preferati?

 

6 thoughts on “Invitatie la ceai

  1. Pur si simplu ADOR ceaiul,eu il beau fierbinte chiar si vara(uneori)..:)) Plus ca e mai usor sa consumi lichide in felul acesta,schimbi aroma de cate ori ai chef.Mie imi place ceaiul de mar cu scortisoara,desi nu sunt mare fana a celei din urma.
    Ce priveliste frumoasa ati avut,asa sa tot savurezi un ceai.Si cescutele si restul recipientelor sunt de-a dreptul adorabile!Iar acum sa-ti spun ca…..mi s-a facut si pofta de dulceata de gutui..in miez de noapte.:(

    • Oana, eu zic sa rezisti tentatiei de dulce de la ora asta :)) Inchide repede pagina cu blogul si fa-te ca nu ai vazut nimic, hi hi.
      Ma bucur ca si tie iti place la fel de mult ca si mie .

      Pupici :*

  2. Arata divin!
    Si eu iubesc ceaiurile, insa stii cum e: vara ceri rece, iarna cald.
    Acum sunt innebunita dupa ceaiul verde cu miere, lamaie si miere.Home-made desigur, insa chiar si atunci cand ies in oras, tot asta comand, sau un fresh de portocale sau uneori un mocaccino (pe care il ador!)
    Te pup dulce!

  3. Pingback: La ceai in Bucuresti | blogulpandorei

Leave a Reply

