Tag: O leapsa mai …ALTFEL

lifeBuna!
Am fost invitata de catre Oana , pe care am descoperit-o recent , dar pe care o urmaresc cu mare placere si fata de care am o mare simpatie deoarece o simt pe aceeasi lungime de unda cu mine.

Ea a ales sa lanseze “o leapsa” cu intrebari mai personale, mai profunde, iar eu am ales sa ii raspund la invitatie:) Asa ca , sa incepem…

*Descrie-ti viata,in momentul actual,printr-un singur cuvant:  Fericita.

*Daca l-ai “intalni” pe Dumnezeu si ai putea sa ii adresezi o singura intrebare,care ar fi aceasta?

De ce nu exista un oarecare echilibru intre sansele oamenilor?

*Se spune ca “Niciodata nu trebuie sa zici niciodata”.Insa tu esti convinsa ca NICIODATA:

Nu voi trece peste faptul ca un barbat ar incerca sa ma loveasca-nu inteleg si nu accept violenta fata de femei, indiferent de motive. Forta de care da dovada un barbat nu se poate compara cu a unei femei. Incurajez orice femeie sa nu se complaca in ipostaza de victima.

*Cum ai defini iubirea in cat mai putine cuvinte?  

Cred ca cel mai mult conteaza sinceritate – refugiile nu fac casa buna cu iubirea, toleranta – este bine sa privim situatia nu doar din perspectiva noastra  si nu in ultimul rand, pasiunea .

*Daca ai putea sa dai un defect pe o calitate,care ar fi acestea?

As da gura mare pe care o am pe un stop de diplomatie.

*Daca o persoana iti face rau in mod intentionat,cum reactionezi?Ii platesti cu aceeasi moneda sau o ierti?

Depinde desigur de raul facut, dar in general nu uit . Rar, dar  mi s-a intamplat si  sa nu iert, recunosc deci ca fara sa gandesc la rece am si raspuns cu aceeasi moneda.

*Te-ai intrebat vreodata care ar fi “rolul” tau in aceasta lume?.Si daca raspunsul este afirmativ,ai gasit un raspuns?

Ohhh, este genul de gand care vine uneori nepoftit si se risipenste brus.  M-am gandit, insa nu am reusit sa dibuiesc raspunsul. Mai am timp.

*Ce ai schimba la oameni?

Pacatosul obicei de a minti si  rautatea gratuita .

*Daca ai putea da timpul inapoi ai schimba ceva din trecutul tau?

Nu as schimba nimic! Mereu am raspuns asa la aceasta intrebare. Sunt ferm convinsa ca toate experientele : multe, putine, bune, rele au contribuit la ceea ce sunt eu acum; au facut din mine omul care sunt . Nu un om perfect, un om cu calitati si defecte , insa nu un om rau. 

*Care este persoana pe care o admiri cel mai mult?

Nu pot numi doar o  persoana , deci o sa o aleg pe mama , pentru ca este buna si intelegatoare, iar pe partea masculina , pe tatal meu, pentru ca este diplomat ( cum eu nu pot fi ) si foarte rational, dar si pe iubitul meu, care este unul dintre cei mai calmi , mai iertatori si rabdatori oameni pe care ii stiu.

*Ce faci cand vezi pe cineva necunoscut plangand?

Nu am vazut decat rar oameni necunoscuti plangand. Nu cred ca as interveni, pentru ca nu pot sti aca respectiva persoana este obisnuita si accepta sa fie consolata sau nu. In plus, uneori , ca de exemplu in cazul unui deces, cuvintele se vor dovedi inutile.

*Daca ai afla ca mai ai doar o zi de trait cum ti-ai petrece-o?

Cred ca mi-as petrece o mai mare parte din ziua respectiva alaturi de oamenii pe care ii iubesc, probabil depanand amintiri, dar mi-as pastra un pic de timp pe care l-as petrece singura-doar eu si gandurile.

*Gandeste-te cum erai acum 5 ani,ce aspiratii si vise aveai?Ai realizat ceva din tot ceea ce aveai in plan?

Nu pot spune ca aveam asa ceva acum 5 ani. Acum am cateva vise, care simt eu , in sufleul meu ca se vor implini.

*Daca ai putea sa afli ceva din viitorul tau ce anume ai vrea sa stii?

Scurt …NIMIC.  Nu potem afla viitoarul cu un motiv : eu cred ca a sti ce urmeaza nu poate decat sa distruga ireversibil fiinta.

*Te deranjeaza cand alta persoana face un lucru pe care nu il suporti,insa tu la randul tau il faci.

Ha ha, da! :)) Urasc insistenta si totusi recunosc ca pot deveni insistenta si cicalitoare uneori. Lucrez la partea asta.

Eu va invit pe toate sa participati, insa voi da si cateva taguri unor fete pe care nu le-am ragasit in lista Oanei:

MayDay

Ana

Laura

Alina

Va pup si sper sa pot reveni pe seara cu o postare :*

LATER EDIT: Am uitat sa precizez, puteti da tag oricui doriti, nu exista un numar limita.

6 thoughts on “Tag: O leapsa mai …ALTFEL

  1. Maria,sa stii ca la multe dintre intrebari am avut senzatia ciudata ca as fi raspuns eu. :)) Ma bucur ca aveam “idei” asemanatoare.Stii cum se spune : “Mintile luminate gandesc la fel”. 😀

    Te pup.Sa ai o zi frumoasa!

  2. Sper ca ai petrecut frumos de Paste! Multumesc mult pentru tag,chiar este “altceva” decat banalele intrebari pe care le-am mai intalnit. Ma voi apuca de el imediat ce prind putin timp, am avut cateva zile foarte pline. Te pup!

  3. si eu am facut tag-ul acesta fiind “lovita” de catre Alina 🙂 te astept si pe la mine daca iti face placere :* te-am adaugat in lista de bloguri, sper ca e ok 🙂

Leave a Reply

