Review deodorant Nivea Stress Protect

20130508_074657Buna dimineata , dragelor!

Ca niciodata postarea este foarte matinala! Adevarul este ca aveam in cap sa scriu acest review aseara, insa am avut si niste treaba si mai aveam un pic si imi puneam scobitori ca sa imi tin ochii deschisi, ca in Tom si Jerry. Asa ca am simtit nevoia sa imi iau revansa astazi :))

Cum vara ne bate la usa, ca sa nu zic ca a intrat deja , toata suntem in cautarea unui deodorant fenomenal, care sa si opreasca transpiratia, sa nu lase nici urme ,sa mai miroasa si bine si daca s-ar putea sa nu fie nici foarte scump.

Eu am mai folosit deodorante Nivea, care mi-au placut, in mare , asa ca atunci cand am auzit de acesta am dat fuga sa il cumpar . Asta se intampla acum aproximativ o luna.  La-am folosit de atunci aproap zilnic , si veti vedea de ce ” aproape”.

Ce mi-a placut:

  • mirosul-este fresh si rezista toata ziua
  • faptulm ca nu are alcool si deci il pot folosi si dupa ce ma epilez fara sa ma usture pielea

Ce nu mi-a placut:

  • desi ei spun ca ofera ” extra protectie in situatii stresante” eu sincer nu sunt de aceeasi parere. De fel nu transpir extrem de mult, iar in zilele normale , ca sa spun asa am simtit ca isi face treaba. Cu toate aceastea, cand intr-adevar a fost foarte cald parca nu mai facea fata atat de bine.
  • ce ma deranjeaza cel mai tare este ca lasa urme albe…deosebit de albe 😦 nu poate fi deloc purtat cu bluze inchise la culoare. Nu pot spune nimic despre petele galbene deoarece nu mi se intampla. Recunosc insa ca ei nu promit faptul ca nu lasa urme.

Per total nu m-a dat pe spate deodorantul, poate doar mirosul, care este un mare plus.

L-am cumparat din DM la aproximativ 8 lei.

Voi ce deodorante bune folositi?  Chiar sunt curioasa 🙂

 

 

16 thoughts on “Review deodorant Nivea Stress Protect

  1. Inca nu am gasit deodorantul perfect.In ultima perioada,singurul pe care l-am cumparat de doua ori a fost Dove-beauty finish,dar nu pentru ca ar fi facut ceva in plus fata de altul,ci pentru ca mi-a placut mirosul. 😀

  2. Am folosit un timp indelugat nivea rol-on invisible for black and white , urme albe tot lasa iar efectul la fec cum ai scri aici in unele zile aveam impresia ca nu si=l face .Acum folosesc Lady Speed Stick invisible si e mult mai bun urme albe nu lasa , si nu am simtit ca si=ar fi pierdut efectul.

  3. Bună! Eu folosesc momentan Dove cu nufăr şi mentă. Sincer mă dezamăgesc produsele astea comerciale gen Dove, Fa, Nivea…La început protejează împotriva transpiraţiei , apoi se simte doar mirosul de spray, protecţie deloc…Cel mai mult îmi place Rexona, chiar nu transpir când mă dau cu el. Te pup!

    • L-am folosit si pe acela si era destul de ok, dar mie imi place sa tot incerc, nu prea mi se intampla sa mi se puna pata pe un singur produs.

      Pupici,
      Maria.

  4. Chiar eram curioasa sa vad daca face sau nu ceva si ma bucur ca am gasit un review. Pacat ca nu este bun. Eu folosesc Dove Go Fresh, i-am facut review si pe blog-ul meu. ^_^

  5. Pingback: Review Deodorant Deospray Invisible Balea | blogulpandorei

  6. Pingback: Ce am mai consumat | blogul pandorei

  7. E anti-perspirant, nu deodorant, mai ales c-ai mentionat ca n-are alcool, alcoolul e specific deodorantelor, apelor de toaleta, apelor de parfum etc. dar nu anti-perspirantelor. Mai si scrie negru pe alb si mare pe el ca e anti-perspirant

Leave a Reply

