Portfardul meu

Buna, fetelor!

M-am gandit ca in postarea de astazi  sa va arat cam ce port eu dupa mine zilnic in materie de ingrijire si machiaj.

In primul rand, obisnuiesc sa imi tin oate produsele pe care le am la mine intr-un portfard. Cel pe care il folosesc acum este de Yves Rocher, l-am primit la o comanda si imi place foooarte mult , pentru ac este rezistent si incapator. Are si niste culori dragute 😀

20130509_221345

 

Recunosc de pe acum ca pe undele dintre produsele din el rar le-am folosit in afara casei, pentru mici retusuri, insa continui sa le port dupa mine, pentru ca…niciodata nu se stie :))

Asadar, avem asa :

  • o pudra de la Flormar -de care sunt multumita

20130509_221526

  • BB Creamul- de la Garnier,de care m-am indragostit , insa pe care il folosesc doar inainte sa plec de acasa. Nici nu as avea cum sa il folosesc in alta parte, dar de care se pare ca nu ma despart

20130509_221703

  • glossuri-am 2, ambele de la Yves Rocher. Primul este dintr-un mini-set Sexy Pulp, care mai continea si un rimel.

20130509_22205120130509_221820

  • un balsam de buze- cumparat din DM, care ma ajuta mult, mai ales ca am obiceiul sa imi rontai buzele(imi cer scuze pentru ca este intoarsa, nu stiu de ce patesc unele poze asta ) :))

20130509_221741

  • un creion de ochi-negru, de la Flormar. Nici pe acesta nu il folosesc in afara casei.

20130509_221925

  • un rimel-parte din setul Sexy Pulp, pe care il iubesc . Ambalajul arata destul de urat, pentru ac este foarte folosit.

20130509_222020

  • o crema hidratanta- Nivea, cutie mica, al carei miros imi aduce aminte de copilarie.

20130509_221937

  • rujuri- este de fapt un mini-set, de la Yves Rocher. L-am luat special cu gandul de a-l purta in portfard. Se vede cat le-am folosit, hi, hi 😀

20130509_222229

  • o crema pentru cosuri- este de la Gerovital si se descurca destul de bine. Cum apare cate un cos, cum il rezolv cu putina crema, indiferent unde sun

20130509_222306

  • altele-aici am decis sa trec oglinda, o pila si ecva elastice

20130509_22212420130509_22250920130509_222415

Uneori mai am la mine si un creion de buze, un fard de pleoape si o penseta.

Voi fara ce produs nu ati putea pleca de acasa? Si inca ceva…va doriti un review la ceva din ce v-am prezentat mai sus?

Multi pupici,

Maria.

7 thoughts on “Portfardul meu

  1. Ce frumos e portfardul 😡 eu imi doresc mult un bb, si nu prea stiu multe despre ele. Insa daca zici ca e bun, poate faci si un review dac-o sa doresti. Si crema ultra activa m-ar tenta :-)) ca acum imi tin in frau cosurile cu pastile, insa tot mai iese cate unul. Si caut de mult o crema pe care s-o aplic exact atunci cand iese acel cos 🙂 te pup/

    • Am retinut Alina, voi scrie despre ele. Eu habar nu aveam de crema aceea pentru cosuri pana cand mi-a recomandat-o mama care este cosmeticiana.
      Si eu te pup, scumpo!

  2. Cu atatea chestii la tine esti pregatita sa faci fata oricarei situatii 😀 Eu in geanta imi iau doar servetele umede,un gloss si un mini-parfum.Altceva nici nu-mi mai incape,mereu port genti minuscule. ;)) Eu inca nu am cazut in tentatia bb cream-urilor.Am o mostra de ceva timp,dar nu am fost curioasa sa o incerc. 🙂 Si eu vreau mai multe detalii despre crema de la Gerovital,nu am auzit de ea pana acum.Pupici.

  3. Pingback: Review BB Cream Garnier | blogulpandorei

Leave a Reply

