Review BB Cream Garnier

Sincera sa fiu nu avem in plan acest review , insa draguta Alina s-a aratat interesata de BB Cream cand l-am prezentata in aceasta postare.

20130509_221703

 

Dupa mine, BB Creamul este varinta mai fresh, mai tinereasca a unui FDT.

Am inceput sa il folosesc in luna decembrie, al recomandarea unei prietene. De atunci suntem cam de nedespartit.

Eu am varianta MEDIUM , care este de fapt pentru ten mediu spre inchis. Eh, eu nu am observat si cuvantul “inchis” cand l-am cumparat , asa ca in iarna nu se potrivea prea bine cu pielea mea, insa acum, de cand merg si la soral este perfect.

Spre deosebire de un fond de ten este mai usor, are o textura parca mai lichida si se preteaza , dupa aprerea mai mai bine pentru vara.  Asta se intampla din cauza faptului ca nu prea ai cum sa iti incarci fata cu el.

Desi pe cutie scrie ca pentru o acoperire mai bune se recomanda sa il aplici in 2 straturi, eu aplic doar unul si mi se pare suficient, mai ales ca folosesc si pudra. As spune eu ca are o acoperire medie spre mare, daca nu chiar mare. Pun si niste poze, drept dovada.

20130510_220817_Richtone(HDR)20130510_220942_Richtone(HDR)

 

Dupa cum vedeti nu am facut deloc economie la pasta de pix si am facut o bulina cat mai rosie cu putinta. :)) Asadar , pot sa spun ca nu are probleme cu roseata din jurul nasului, spre exemplu.

Trebuie sa mai spun ca se intinde foooarte usor pe piele (fiind lichid -lichid) si ca nu este nevoie de mult produs. Al meu rezista eroic de 5 luni si este abia la jumatate.

In plus fata de un fond de ten obisnuit, BB Creamurile se lauda ca si hidrateaza pielea. Eu nu spun ca nu o face , insa nu suficient cat sa renunti la o alta crema , asa ca in paralel folosesc si crema hidratanta.

L-am folosi atat cu pudra pe deasupra, cat si fara, iar in zilele calduroase de acum, dupa cateva ore  fata devine lucioasa in zona T daca nu aplic pudra.

Eu l-am cumparat din DM ( da, am multe produse de acolo 😀 ) si a costat cam 37 de lei.  L-as recumpara.

9 thoughts on “Review BB Cream Garnier

  1. Sincer până acum nu l’am cumpărat deoarece mi se părea apos în sticluţa aia, şi mă aşteptam să fie mai mult cremă decât FDT în flacon. Eu am nevoie de acoperire mai mare pentru că am multe imperfecţiuni. O să cumpăr acest BB Cream luna asta, dar aştept să mi se termine fondul de ten vechi. Mulţumim pentru review. Te pup!

    • Da, pentru imprerfectiuni nu stiu cat de bine face pentru ca eu nu prea am, insa cu roseata se descurca onorabil. Poate o sa ii faci si tu un review din alta perspectiva.

      Pupici,
      Maria

  2. Nu am rezistat tentatiei si mi-am luat si eu bb cream-ul ieri.Desi am promis ca nu mai cumpar produse cosmetice o perioada,nu m-am putut abtine.Sper macar sa-si merite banii si sa nu ma dezamageasca. 😀

    Te pup.

  3. Pingback: Review crema ultra-activa Gerovital Plant | blogulpandorei

Leave a Reply

