Review crema ultra-activa Gerovital Plant

Buna, fetelor!

Am pentru voi, astazi o postare despre aliatul meu impotriva cosurilor si anume o crema de la Gerovital Plant , pe care am prezentat-o in poastarea cu portfardul de aici.

20130509_222306Imi cer scuze pentru ca arata asa, dar din cauza ca o am mereu cu mine s-a cam sters scrisul.

Habar nu aveam de aceasta crema pana cand mi-a recomandat-o chiar mama.

Imi place pentru ca are efect atat asupra cosurilor rosii deja aparute cat si a celor pe cale sa apara. Este nevoie sa aplic doar un pic de crema in zona cosului si sa las sa actioneze peste noapte. Am observat rezultate chiar si dupa o noapte , constand in mai putina roseata si mai putina inflamare. Insa de obicei este nevoie de 2 zile ca un cos sa se usuce bine de tot.

Trebuie sa va spun ca nu are niciun efect asupra punctelor negre, ea nefiind conceputa pentru ele.

Am avut rezultate bune si in incercarea de a trata un cos in care aveam un fir de par de mai mult timp, dar e care nu reuseam sa il scot.

Uneori am avut o senzatia foooarte usoara de usturime, insa destul de rar. Banuiesc ca din cauza partii “ultra-active” .

Ce nu prea imi place este ca usuca destul de mult zona din jurul cosului, asa ca evitati sa depasiti cu mult zona rosie.

A rezistat mult, avand in vedere ca nu pot aplica decat putin-aproape un an.

Per total sunt foarte multumita de aceasta crema si as vrea sa o cumpar din nou caci este pe finish.

A costat in jur de 10 lei.

 

Pupici,

Maria

 

7 thoughts on “Review crema ultra-activa Gerovital Plant

  1. M-ai convins sa mi-o cumpar si eu cand o sa am ocazia.Imi place sa descopar produse ieftine si eficiente. 🙂

    Sa ai o saptamana frumoasa! :*

  2. as folosi-o si eu cu mare drag, chiar daca eu nu sufar de acnee, dar cateodata imi mai apar si mie cateva cosuri pe fata, ceea ce este perfect normal.:) imi poti spune unde pot gasi aceasta crema? merci mult:*

Leave a Reply

