Review servetele demachiante Blanchette

Buna , fetelor!

Scriu acest review pentru ca niciuna dintre voi sa nu se pacaleasca precum m-am pacalit eu : am fost acum cateva zile in Kaufland, pentru cateva cumparaturi si mi-am dat seama ca demachiantul meu este pe terminate, asa ca  pana una alta am decis sa cumpar aceaste servetele demachiante.  De fapt a fost o alegere facuta mai mult in graba si bazata pe fatul ac le-am vazut la casa. Probabil de asta erau puse acolo, pentru ca altfel nu se vindeau !:))

20130514_191719Parerea pe care o impartasesc este formata dupa 3 utilizari, pentru ca la mai multe nu am rezistat.

Primul servetel mi s-a parut bine imbibat cu lichid demachiant , insa urmatoarele mai uscate, insa nu atat de mult cat sa deranjeze.

Nu pot sa spun ca indeparteaza machiajul bine; este nevoie de mai multe servetele si am observat ca tot raman urme de machiaj.

Partea cea mai rea a fost faptul ca dupa fiecare utilizare fata imi lua foc, adica ma ustura destul de tare , fara a se inrosi. Aveam impresia ca nu cu aloe vera sunt servetelele , ci cu urzici. Mentionez ca eu nu am tenul atat de sensibil si oricum ele “sensitive” se lauda ca ar fi. Ma intreb ce ar fi facut pe un ten sensibil cu adevarat.

Parti bune? Poate …mirosul, nu ca ar mai conta .

Nu aveam asteptari mari de la ele, pentru ca au costat doar 2 lei. Banuiam ca vor fi uscate , nu ca imi or irita tenul.

In concluzie, fetelor, va recomanda ca in general sa nu faceti cumparaturi la intamplare sau in graba si sa nu luati orice, mai bien mai asteptati pentru ceva mai bun.

 

Va pup,

Maria

5 thoughts on “Review servetele demachiante Blanchette

  1. Am ras de una singura cand am vazut poza si mi-a sarit in ochi “Parfume”. ;)) In mod normal pe partea din fata a ambalajului,care e la vedere,se scriu 3-4 ingrediente “active” ale produsului,extracte din plante si flori,uleiuri care mai de care mai “pretioase”..La aceste servetele ingredientul “minune”,pe langa aloe-vera este parfumul.:)) Nu ma mir ca ti-au iritat fata.Eu am tenul extrem de sensibil..cine stie cum ar fi reactionat pielea daca as fi folosit asa ceva? Nici nu vreau sa ma gandesc. 😦 Chiar iti multumesc ca ai scris despre efectele lor.Le-am trecut deja pe “lista neagra”.

    Te pup,draga mea. :***

Leave a Reply

