TAG : My perfect imperfection

Oh, fetelor, imi cer scuze pentru absenta de pe blog, insa in seara aceasta am un eveniment foooarte special si a fost prinsa cu tot felul de pregatiri. Asa ca intre o programare la manichiura/pedichiura si una la machiaj mi-am facut timp sa scriu aceasta postare. Este vorba despre un tag, pe care l-am primit de la Oana si care imi place, prin urmare nu il pot refuza.

Multumesc, Oana!:*

accept yourself

Reguli:

  1. Enumera 3 defecte fizice , imperfectiuni care te deranjeaza
  2. Numeste 3 calitati fizice , lucruri care iti palc la tine
  3. Vorbeste despre ele ,exact dece te deranjeaza.iti palc ,modul in care te fac sate simti.
  4. Da tag-ul mai departe altor 5 persoane

Zis si facut:D

1)  Defectele 😦

Desi acum nu mai am un exces de greutate , in trecut am avut. Ca urmare a unei pierderi mari in kilograme pielea de pe picioare are aspect de coaja de portocala si nu este tonificata, in ciuda toturor crememlor pe care le folosesc si a orelor de Kangoo Jumps facute.Ma deranjeaza mai ales vara, la plaja. Insa eu sunt perseverenta si voi continua sa incerc:)

Sunt prea inalta!:)) Prea inalta ca sa port tocuri , fie ele cat de mici, fara sa fiu cu un cap mai mare decat ceilalti. Am 1.79 si sunt dispusa sa donez si altor fete care se vor mai inalte.  Am impresia ca sunt deranjata de inaltimea aceasta doar cand vine vorba de purtat tocuri , in rest m-am obisnuit.

Pielea prea alba, mostenita de la mama, care se bronzeaza greu, iar ma nemultumeste.  Vara, aproape ca nu se observa o saptamana de plaja la mine. De aceea, anul asta am mers pentru prima data la solar. Nu este un defect major, care sa imi stea pe creier, ci mai degraba o parere de rau pe care o am doar vara.

2) Ta-na-na-na si acum….calitatile

Pometii: imi plac pentru ca sunt bine conturati, la fel ca ai tatalui meu .

Dintii: pentru ca sunt albi , munca mea si drepti, munca aparatului dentar purtat acum cativa ani.

Cu greu am gasit a 3-a calitate si anume unghiile de la maini. Nu pentru ca ar fi ele cele mai frumoase din lume, ci pentru ca au fost candva cele mai urate si a fost nevoie de multa munca cu ele ca sa fie pe linia de plutire.

 

Recunsc ca mi-a fost greu sa scriu la calitati, se vede si dupa cat de putin am scris. Nu stiu cand o sa invatam noi oamenii sa fim multumiti cu noi insine…

Am ales si 5 fete dragute care sa faca tag-ul, desigu, daca doresc:

Mara

Claudia

Dee

Ana

Miss Happy

13 thoughts on “TAG : My perfect imperfection

  1. Iti multumesc pentru nominalizare!:)
    Nici nu te lasa:coaja de portocale poate disparea,daca perseverezi cu sportul si alimentatia corecta!:D
    Iar cu unghiile si eu am patit la fel:nici acum nu sunt cine stie ce faine,dar “plutesc”;)

  2. Si mie mi-a fost foooarte greu sa aleg trei calitati..in timp ce la defecte as mai fi putut scrie vreo……….multeee! :))

    Te pup.Sa petreci frumos! :*:*

    • Oana, gata, noi trebuie sa invatam sa ne iubim asa cum suntem ! Acum stii cum e, usor cu teoria, la pratica se ibesc probleme :))

      Te pup, cu drag,
      Maria

  3. multumesc :*:*:* primul gand a fost “de unde gasesc eu atatea calitati la mine?”, trebuie sa imi storc putin creierul si ma pun pe treaba 🙂

  4. Multumesc pentru nominalizare. 🙂
    Si eu am pielea fooarte alba, dar nu ma mai deranjeaza pot spune ca a inceput sa-mi placa. ;))
    Pupici

Leave a Reply

