Cumparaturi recente

Asa cum m-am “laudat” in postarea pe care am afcut-o un pic mai devreme, m-am intors cu ceva ce planuisem pentru azi.

Desi in ultimul timp am fost mai aglomerata ca niciodata, am reusit, printre picaturi sa imi si cumpar cate ceva, ca deh, asa sunt fetele. Ahhh, sa nu uit, am si primit ceva. Cum mie in astfel de postari imi place sa vad poze , nu o sa va omor cu prea multe paragrafe scris, asadar…

  • Pantalonii sunt din Koton, i-am luat la reduceri si au costat in jur de 100 lei. Desi au elastic,  materialul si faptul ca au o margine la glezna ii fac destul de elegantei. Sunt suuuuper pe vremea asta, pentru ca sunt larguti in partea de sus si ma simt aerisita 😀

20130513_125538 
20130513_125623

  • Tricoul este din Promod , a costat 80 . Mi-a placut mult partea de la gat, care ma duce cu gandul la o ie, iar cand am vazut ca si iubitul meu e incantat de el, nici nu am mai stat pe ganduri. De asemenea, la maneci are niste ciucurei care m-au dat gata.

20130513_125803

  • Sandalele sunt din New Yorker si au costat 100 lei. Desi tocul nu este inalt, ci as zice ca are vreo 8 cm, nu sunt atat de comode pe cat mi s-au parut in magazin. Ma bat la degetul mare, din cauza ca materialul este tare la marginile deschizaturii din fata. Le-am luat pentru ca imi trebuiau aseara, insa le voi mai purta( dar nu o noapte intreaga).

20130511_174013

  • Si pe acestia tot de nevoie i-am luat, tot pentru aseara. Se asorteaza cu sandalele, i-am luat din SIX, din Unirii si au costat 21 lei. Cam mult, zic eu.

20130518_212335

  • Am primit aceasta bratara si m-am bucurat mult, pentru ca este genul meu de bratara: mare, si care poarta paleta timpului. Abia astept sa o port!

20130518_212454

  • Am dat o tura prin DM, si evident nu puteam sa plec cu mana goala. De acolo mi-am luat o crema anticelulitica pe care o folosesc cu spor si de la care am mari asteptari , o oja de la Miss Sporty si un deodorant.

20130512_190959  20130513_125344

20130518_212623

  • Nu in ultimul rand, am si ceva de Yves Rocher, care imi plac , mai ales pe partea d egeluri de duc. Mi-am luat un gel de dus cu gref ( ahhhh!) si o biluta de baie cu mure, cred eu, dupa miros.

20130518_215142 20130518_214837

Nu am mai scris preturile produselor cosmetice, pentru ca am de gand sa revin cu review-uri iar acolo va voi da toate detaliile.

Aveam de gand sa scriu mai putin, insa nu m-am putut abtine sa nu si scriu macar un rand.

Va pupacesc ,

Maria.

 

11 thoughts on “Cumparaturi recente

  1. Imi plac pantalonii parca sunt in genul hip-hop:) perfecti pentru zilele calduroase!
    si tricoul e foarte dragut!
    Sa te bucuri de noile achizitii!
    Te pup!

    • Asa par in poze , dar de fapt nu sunt. Ei se termina deasupra gleznei, unde sunt stranti si sunt destul de pretiosi la material , adica sunt mai de o iesirea spre seara, nu chiar de zi. Multumesc 😀

      Te pup,
      Maria

  2. Ce unghiute frumoase ai!! Sa te bucuri de noii membri ai fam. COSMETICE! ;))
    Dupa ce folosesti gelul anticelulitic,neaparat sa revii cu pareri!Sper sa gasesc si eu un produs care sa-i vina de hac “doamnei”. 🙂

    Sa ai o duminica plinaaa de zambete!Pupici.

    • Multumesc , Oana! Voi reveni , promit, deja o folosesc de o saptamana de 2 ori pe zi, dar mai am de asteptat pana sa imi pot forma o parere clara.

      Si tie iti doresc la fel, te pup :*

  3. Pingback: Review Deodorant Deospray Invisible Balea | blogulpandorei

Leave a Reply

