Dimineata de duminica

Buna dimineata fetelor!

Eu in general sunt matinala, chiar si duminica. De fapt, mai ales duminica, pe timpul verii. Imi place sa ies in curte sa sa simt aerul acela racoros si curatel, care parca nu este al Bucurestiului.

Si azi m-am trezit devreme, insa pentru ca am fost mai obosita decat de obicei am ales sa lenevesc in pat inca putin si sa imi iau micul dejun tot acolo.

20130519_092721

Croisantul caldut si cafeluta au mers de minune in asternutul meu preferat 😀 . Tin sa va spun ca nu mai beau cafea cum beam inainte, mai multe cani pe zi, ci maxim o data pe saptamana. De asemenea acum 4 luni langa cafea ar fi fost si un pachet de Vogue Bleue, insa am reusit sa ma las si de fumat. Dintii mei si de fapt tot organismul cred ca imi multumesc.

Pentru voi, cum v-am obisnuit am niste floricele. De data asta vedete sunt bujorii.

20130519_092348

Nu in ultimul rand, am o melodie, vesela, ca sa ne mearga bine toata ziua .

http://www.youtube.com/watch?v=5dWeeUIZFgA

Va doresc o zi superba,

Maria.

4 thoughts on “Dimineata de duminica

  1. Si eu sunt matinala de felul meu, insa in ultimele seri a trebuit sa invat si sa finalizez tot felul de lucrari, si dimineata ma trezesc pe la vreo 11-12 si tot obosita sunt..si mai si dorm rau 😦

    • Iti recomand sa bei o cana de ceai de paducel inainte de culcare. El actioneza ca un somnifer natural, evidnet, nu este atat de puternic, insa cred ca te va ajuta.

      Pupici,
      Maria

Leave a Reply

