Review sampon repair and fullness Syoss

20130521_110646Am inceput sa folosesc acest sampon acum o luna, as zice. L-am cumparat in graba, sincera sa fiu, doar pentru ca cel pe care il foloseam atunci se terminase si aveam urgenta nevoie de unul nou.

Eu nu sunt atat de conservatoare cu produsele de par, pote si pentru ca inca nu am gasit ceva care sa multumeasca deplin.  Cel mai mult imi doresc de la un sampon sa imi hraneasca firul de par, sa il refaca, pentru ca am niste [robleme, cu fire despicate, care se rup usor si mai si cad. Asa ca atunci cand am vazut REPAIR pe el,  nici nu am mai stat pe ganduri.

Ajunsa acasa am observat si cuvantul FULLNESS; nu pot sa spun ca am nevoie de volum, pentru ca eu sunt deja ca o oita. Am un par care se electrizeaza si este si usor buclat.

Ce mi-a placut:

  • faptul ca intr-adevar, parul are un aspect mai sanatos si  , mai ales ca m-am si tuns un pic nu mai observ atatea fire despicate
  • parca acum cade mai putin, insa doar la pieptanat; la spalat tot cade destul de mult
  • desi ma asteptam sa arat ca bagata in priza de la volumul promis, de fapt imi accentueaza buclele si de cand il folosesc am renunatat la buclele facute cu placa
  • mirosul, placut si spuma abundenta pe  care o face
  • nu are parabeni si nici silicon si nici parafina- foarte tare si rarut printre sampoane!
  • chiar si sticla verzulie imi place

Ce nu mi-a placut:

  • inainte sa il folosesc nu aveam matreata . Insa  cand l-am folosit pe el, la inceput, am folosit si pernutele de la Swiss O Parr, despre care v-am povestit aici.  Desi am renuntat imediat la ele, pentru ca au fost o dezamagire, inca am matreata, dar mai putina. Ma gandesc ac poate fi si de la sampon, insa nu sunt inca sigura.

Sticla are 500 de ml, iar intr-o luna am consumat jumatate, in conditiile in care ma spal de 2 ori pe saptamana pe cap. Am cumparat samponul din Kaufland la pretul foarte accesibil de 12 lei.

Pupici,

Maria

3 thoughts on “Review sampon repair and fullness Syoss

  1. Pare foarte avantajos si citesc doar pareri bune despre sampoanele lor in ultima vreme. Eu am incercat doar formula lor veche (am inteles ca od ata cu schimbarea ambalajelor s-a schimbat si formula?!) si am fost multumita, desi nu “m-a dat pe spate”.

    • Sincera sa fiu este primul sampon de la ei pe care il folosesc, deci nu pot spune nimin in legatura cu formula cea veche.

      Pupici,
      Maria

  2. Eu nu am folosit niciun produs de la Syoss,dar de multe ori mi-au atras atentia recipientele “gigant” ale sampoanelor si balsamurilor de par. 😀 Si pretul..bineinteles! Poate in viitor o sa incerc si eu ceva de la ei… :**

Leave a Reply

