Parfumurile mele

Hello, fetelor!

Din nou matinala, am zis ca trebuie sa fac postarea neaparat in dimineata asta, mai ales ca am pregatit pozele de mai mult timp, insa mai asteptam ceva. Stiam sigur ca printre parfumurile mele va mai aparea unul,  unul pe care mi-l doream mult si care a aparut abia ieri.

Va spun de pe-acum ca va fi o postare cu muuulte poze.Alaturi de poze voi scrie si o descriere oficiala, dar si parerea mea , felul in care percep eu parfumul si unde il vad purtat. Va mai spun si ca eu prefer parfumurile dulci si mai grele; nu m-au atras niciodata prea mult parfumurile fresh.

Voi incepe cu un top 5 al parfumurilor pe care le am 🙂

1)  Ange ou Demon – Givenchy

pizap.com13692893852961Acesta este parfumul pe care l-am asteptat si a cam meritat asteptarea avand in vedere ca este in topul listei mele. Este un parfum pe care l-am mirosit prima data acum 2 ani si de atunci ma tot gandesc la el, insa am cumparat altele si pe el l-am tot amanat. Noroc cu iubitul meu, care mi l-a darut ieri 😀

  • Note înalte dulci strălucitoare de busuioc alb, mandarină, șofran
  • Note medii delicate de orhidee, ylang ylang, crin opulent
  • Note de bază de boabe tonka, vanilie, palisandru, stejar absolut

Eu il percep ca pe un parfum pretios, de seara. Este , cum spune si descriere dulce. Imi place mult si sticla, care vedeti in ultima poza ca este si ea eleganta. Nu stiu cat persista, inca. Are vaporizator.  Pretul pentru sticla de 100 de ml, ca a mea, este pe Strawberrynet de 340 lei.

2)Glamour-Moschino

20130512_110929

Si acesta era un parfum pe care mi-l doream si pe care mi l-am achizitionat singura acum vreo jumatate de an . Il ador !!!

Moschino Glamour este un parfum clasic cu note florale si lemnoase. Notele de top contin mandarine, bergamota şi neroli. Notele de mijloc prezinta floare de portocal, mere si pere iar notele de baza sunt de mosc, cereale si cedru.

Notele florale de care spun ei nu sunt delco fresh, ci destul de grele . Este un parfum pe care eu l-am folosit ziua in ultimul timp si care persista destul de bine -cam 5 ore. Uneori am impresia ca ma face sa ma simt foarte romantica. Are vaporizator, insa mi se pare ca dozeaza prea mult la un singur puf.  Pe acesta nu l-am gasit pe Strawberrynet, insa l-am gasit pe “fratele” sau, Glamour Toujours, care are acelasi pret si anume 133 lei pentru 30 de ml.

3)Forbidden Flower- Lolita Lempicka

pizap.com13692892087342Cu greu m-am decis daca acest parfum sa fie pe locul 2 sau pe locul 3 :)). Si acesta imi place asadar mult mult mult.

  • Note înalte de floare de absint, frunză de zmeură, coadă de mimoză
  • Note medii de bujor, violetă, floare de anason
  • Note de bază de alună, mosc, cireaşă

Si acesta este extrem de dulce si senzual. Eu percem foarte bine din el moscul . L-am purtat si ziua, insa am impresia ca este mai ales in zilele calde prea mult pentru zi, asa ca a ramas un parfum de seara.  Mi se pare ca este genul de parfum pe care il mirosi , te departezi de el si parca iti dai seama ca ai mai simtit ceva acolo si il mirosi din nou, este misterios. Si acesta are vaporizator si dozeaza bine. De persistat as zice eu tot cam 5 ore pe piele, insa pe haine tine mult mai bine. Eu am varianta de 30 ml, dar nu am gasit pretul decat pentru cea de 50 ml, 147 lei.

4)No. 5 -Chanel

pizap.com1369289150562120130523_100022

Atat de clasit, atat de apreciat, nu avea cum sa imi lipseasca.  Ce am eu este varinata de poseta , care contine un tub in care se pun rezervele si 2 rezerve de 20 ml.Din pacate , insa, este pe terminate. Parfumul este usor lemnos, este genul de parfum care  te face sa plutesti pe un nor de eleganta. Este cel mai elegant parfum pe care il am , insa l-am pus spre sfarsitul topului pentru ca este foarte restrictiv: nu poate fi purtat decat seara si nu la orice tinuta. De persistat persista mult. Pretul pe Strwberrynet este, pentru  varinata cu apa de parfum de care o am eu de 636lei.

5)Coco -Chanel

pizap.com13692892794843

  • Conține miresme de Mandarine, Portocal Înflorit
  • O compoziție delicată de buchete de flori, Trandafiri Bulgărești, Iasomie Indiană
  • Cu Semințe de Tonka, Lemn de Santal, esențe lemnoase și vanilie

Din nou un parfum care contine Tonka. Imi place , este elegant, din nou, de seara. Este ultimul din top, pentru ca inainte sa se aseze bine de tot, parca ma duce cu gandul la o femeie grizonata , pe la 50 de ani, la deux-piece, cu stiletto. Este un pic mai greu , mai seris , mai putin jucaus decat anteriorul. Are vaporizator, persista mult,  iar pretul pentru apa de toaleta, ca a mea este de 372 pentru 50ml.

Ca o paranteza, inainte sa trec pe parfumurile mai putin pretioase, eu nu am ami comandat de pe Strawberrynet, toate parfumurile mele sunt din Sephora. Iar acum, imi dau seama ca este o pacaleala le iei din Sephora la niste preturi cam nesimtite.

Acum nu va mai fi un top, sunt parfumuri pe care le am insa care fie nu imi plac deloc, fie pe care le folosesc destul de rar.

6)J’adore -Dior

20130512_160659

Cu amestec de Mandarină, Flori Champaca, Iederă, Orhidee Africană, Trandafir, Violetă, Prună din Damasc, Lemn Amaranth și note de Mosc și Afine.

Este un parfum de zi, in opinia mea. Uneori am impresia ca imi place, alteori nu il suport si stiu si din ca cauza: de la notele de trandafiri ( nu imi plac aromele de trandafiri).  Capacul este interesant, insa eu am reusit sa il indoi pe al meu si sa il zgarii in ultimul hal, desi nu am folosit parfumul prea mult. Pretul este de 379 pentru apa de parfum la 50ml.

7)Love in Paris-Nina Ricci

20130523_082101Este cumparat din Paris si imi place pentru ca imi aminteste de acel oras. Este fructat, cred ca din cauza asta nu ne intelegem prea bine. Mi se pare ca simt destul de bine il el niste nectarine sau piersici. Are vaporizatot, persista cam 5 ore, insa nu am gasit un pret.

8)Love …to go violet

20130523_082755Am impresia ca este un no name, pe care l-am primit si pe care aproape l-am terminat. Este extrem de dulce, de asta mi-a si placut  si este de zi.

9)So elixir-Yves Rocher

20130512_111031Nu ma omor dupa parfumurile lor. Pe acesta l-am primit la o camanda. Nu pot sa spun ca mi-a placut unul atat de mult incat sa dau banii pe el . Acesta este ok, merge pentru o seara la o terasa, insa nu ceva mai pretentios . Imi place pentru ca este un pic iute .Acum este 99 de lei pe site .

10)Comme une evidence-Yves Rocher

20130523_082607Imi place mai putin decat So Elixir, pentru ca acesta este mai fresh. Este clar de zi . Si ep aceasta tot la o comanda l-am primit. La fel ca si celalalt are vaporizator. Pretul lui este de 109 lei.

11)L’air du Temps-Nina Ricci

20130523_082922

Amestec de gardenie, mosc, trandafir, garoafă de grădină şi lemn de santal.

Habar n-am de ce l-am luat( probabil sub influenta faptului ca ajunsesem in Frankfurt si nu aveam nici de acolo). Mie mi se pare ca are un miros prafuit , batranicios. L-am folosit doar de cateva ori . Costa 178 ( bani pe care nu i-as mai da sun nicio forma) , varinata la 30 ml a apei de parfum.

12) Daring-Isabella Rossellini

20130523_082850Si acesta e big no-no! Nu stiu de unde il am, ca eu nu l-am luat in niciun caz. Nu e ceva cunoscut, insa nu se potriveste deloc cu  gusturile mele in materie de parfumuri.

13) Miss Fenjal

pizap.com13692895001251Vai, pe asta de cand l-am vazut mi-am dat seama ca nu o sa imi placa . Nici macar nu are vaporizator, fapt care ma duce cu gandul la un after shave de barbat. Nu il suport deloc pe pielea mea; ma face sa ma simt ca o babuta. L-am primit si este total necunoscut :))

Am mai avut tot de la Nina Ricci si Nina , de 2 ori chiar pentru ca mi-a placu mult, insa s-a terminat si a 2-a sticluta asa ca nu am ce sa va arat.

Vaiiii, cat a trecut de cand am inceput sa scriu  !

Abia astept sa imi spuneti daca ati avut ceva din lista mea si care este parfumul vostru favorit.

Va pup,

Maria

20 thoughts on “Parfumurile mele

  1. Din lista ta am avut si mi-au placut enorm J’adore,Glamour si Comme une evidence.In schimb nu imi place DELOC No. 5..oricat ar fi el de clasic! 😀

    Si eu ador parfumurile cu miros dulce,preferatele mele sunt Amor Amor si Noa(Cacharel),Muse de Rochas(Rochas) si Love(Chloe).Asta din lista cu parfumuri “cunoscute”,sa le zic asa,ca nu am nicio problema cu cele “no name” si mai ieftine de 10 ori. :)) Important e sa aiba acel “ceva” care sa ma faca sa-l iubesc de la prima pulverizare. 😀

    Pupicei. :**

    • Treba cu parfumurile e foooarte subiectiva . Mi-am notat in memorie parfumurile enumerate de tine si le voi cauta in Sephora sa le miros.

      Si eu te pup,
      Maria

  2. Si eu am J’adore. A fost o perioada in care l-am folosit intens, acum m-am plictisit de el si cred ca mai am vreo 30 de ml 🙂
    Sa le folosesti cu placere!
    Pupici.

  3. Pingback: Produse terminate | blogulpandorei

  4. Ce de parfumuri.. Si eu am facut o pasiune pentru parfumuri de vreun an doi . Imi doresc un parfum nou ,sa nu fie dulce si sa persiste. Pret pana in 200 lei.

  5. Pingback: Favoritele lunii august (2013) | blogul pandorei

  6. Pingback: Top 10 produse in 2013 | blogul pandorei

  7. Pingback: Favoritele lunii octombrie (2014) | blogul pandorei

  8. Incercati Diorissimo de la Dior si sigur nu veti regreta; este un parfum splendid; miroase a lacramioare; in plus rezista foarte bine

Leave a Reply

