Oferta produse solare

Buna, fetelor cochetelor! 😀

Eu de cateva zile ma tot gandesc la mare si caut niste produse solare potrivite. Eu as vrea si ceva  cu protectie, si ceva care sa bronzeze si ceva care sa hidrateze, ce sa mai…pretentii, nu gluma :)) Dar cand vine vorba de par …pauza! Trebuie sa avem grija si de parul nostru pe timpul verii, asa ca am cautat ceva solutii.

Eh, asadar, din cautare in cautare de aflat de produsele Indola, care culmea mai sunt si la promotie 😀

                      BeautySpell.ro

Pentru oricare 2 produse din gama solara cumparata primi gentuta de plaja din imagine , care mie sincer mi se pare draguta foc.

Dintre toate produsele eu am ochit un balsam de par de 250 de ml sub forma de spray.

“Pentru parul supus actiunii razelor soarelui. Acest inovator balsam-spray descurca parul, il revigoreaza si il protejeaza impotriva actiunii razelor UV, mentinandu-l disciplinat. Contine complex de protectie Climate-shield, lapte de palmier si vitamina E. Actiunea sa concentrata ajuta la prevenirea varfurilor despicate si a ruperii parului, cu pana la 80 %.”

Eu zic ca suna bine!

 

 

Va pup,

Maria :*

 

3 thoughts on “Oferta produse solare

    • Mie mi s-a parut interesanta pentru ca nu prea gandim la parul nostru vara asa cum ne gandim la piele, cand ne expunem la soare.

      Pupici,
      Maria

  1. Eu nu acord o atentie deosebita parului si la sfarsitul verii chiar se cunoaste.Varfurile se usuca si se despica foarte tare,mereu trebuie sa-mi tund cativa cm buni din par.Am vazut recent un balsam-spray de genul acesta de la Babaria si am fost tentata sa il iau,dar m-am razgandit..Nu stiu daca are efect protector intr-adevar si mai ales,nu stiu daca l-as folosi prea des nefiind obisnuita cu acest tip de produs. 😀

    Sa ai un week-end linistit!Te pup.

Leave a Reply

