Experienta cu stickere pentru unghii

Buna!

Imi cer scuze ca am lipsit ieri, insa am avut un motiv serios, zau! O sa revin si cu poze cu motiv, care este ceva bun, bun , bun ! 😀

Insa acum , vreau sa va povestesc despre cum m-am descurcat eu cu niste folii pentru unghii. Am tot vazut pe blogurile diferitor fete impresii despre ele si desi nimeni nu le prea lauda, nu am rezitat tentatiei de a vedea cu ochii mei cum sunt. Insa am fost chibzuita si am cumparat unele ieftine, la 4 lei :))

20130520_18060120130520_180709Modelul, singurul pe care il aveau, nu era cine stie ce, insa eram dispusa sa incerc orice model. Si asa, plina de entuziasm si curiozitate am inceput sa le aplic pe unghii. Mi-am dat seama de la inceput ca am de taiat la ele, fiind mult mai late si mai lungi decat o unghie normala, insa nu asta m-a descurajat.

Ce m-a descurajat a fost sa vad ca eu taiam intr-o parte si in partea cealalata se dezlipea folia :)) Nu a vrut sa se lipeasca nici cu tot pilitul unghiei din lume.

20130527_172836Asa arata de la distanta: un pic in colturi pentru ca mi-am dat seama ca nu are rost sa finisez din moment ce le voi curata oricum. M-am oprit dupa 2 unghii.

20130527_173156

 

Cam asa se dezlipea.

Nu cred ca din cauza lipisiului, ca ala ele cu duiumul, ci din cauza ca stickerul in sune era atat , dar atat de gros, incal l-am putut trage cu totul de pe unghie.

20130527_173242In concluzie, a fost si asta o experienta din care m-am lecuit total si definitul de orice viitoare incercare de manichiura cu astfel de stickere.

 

Va pupicesc,

Maria :*

 

 

 

13 thoughts on “Experienta cu stickere pentru unghii

  1. Nici pe mine nu m-au atras niciodata aceste stickere. Bine…eu am si formatul foarte mic la unghii, insa ma gandeam ca nu vor sta lipite si de aceea le-am evitat. Am vazut modele foarte dragute, insa am rezistat cu brio :))

    • Am vazut pe blogul tau, insa per total nu mi se pare ca merita banutii aia. De ei iti iei ceva de la Opi, sau China Glaze si nu ai treaba .

      Te pup,
      Maria:*

    • Hmm, nu le-as recomda in detrimentul manichiurii clasice. Dar daca otusi vreau sa te joci un pic cu astfel de stickere eu zic sa nu iti cumperi din cele scumpe.

      Pupicei,
      Maria :*

  2. Nu am reusit sa lipesc niciodata draciile asea pe unghie fara sa formez cute. Ca si la tine nu se potriveau perfect pe unghie si trebuia sa stau sa decupez … lucru care imi displace.

    • Inteleg. Si pe mine ma dispera faptul ca trebuia sa stau sa decupez frumos. Timpul cat stam se decupam am sta sa ni se usuce o oja normala si sunten mai castigate.

      Pupicei,
      Maria:*

  3. Pingback: Magazinul Just Cosmetics-pareri | blogulpandorei

  4. Pingback: Produse terminate recent | blogulpandorei

  5. Eu nu am avut niciodata tendita sa ma apropii de stickere pentru unghii..imi place sa-mi fac singura unghiile cu oja si sa aplic uneori caviar, catifea si altfel de accesorii 🙂

Leave a Reply

