Review sapun “Sultana of soap” Lush

Ma tin de cuvant , fetelor si revin cu o postare pe care eu sincera sa fiu sunt nerabatoare sa o fac! 😀

Acum o luna am achizitionat primele mele produse Lush , asa cum va spuneam in postarea acesta.

Unul dintre ele este “Sapunul Sultana of soap”, despre care va voi povesti.

O sa incep prin a va spune ca puteti gasi un magazin Lush in Bucuresti in mall-ul Afi, la etaj. Asa cum am mai spus, fetele de acolo au fost deosebit de amabile si serviabile. Desi la inceput m-am simtit un pic asaltata cu o multime de informatii, ulterior mi-am dat seama ca este cineva acolo care sa imi explice concret pentru ce este bun fiecare produs in parte si care sa imi poata faca recomandari personalizate. Asadar, big up pentru fetele de acolo 🙂

La inceput va parea greu sa va decideti dintre o multime de sapunuri care mai de care mai parfumate si mai aratoase ; mie cel putin mi s-a parut. Cuvantul magic care insa m-a facut sa ma decid asupra acestui sapun a fost “celulita”.  Acest sapun este recomandat pentru reucerea celulitei si pentru exfoliere.

DSCF4732

Asa arata sapunul initial, insa , pe masura ce este folosit, stafidele ies tot mai mult in relief , exfoliind pielea.

20130531_221405

Descrierea din revista Lush pe care am primit-o la cumpararea sapunului este :”Serveste-i pielii tale uscate un desert cu caise uscate , piersici si smochine”.

Lista de ingrediente este urmatoarea:propilen glicol, ulei rapita-cocos, hydroxid sodiu, parfum, ulei caise, stafide, merisor uscat, oxid titaniu, glicerina, ulei tamaie, bergamota, clorura sodiu.

Eu as spune ca vedetele sunt stafidele, cum ati si vazut si tamaia. Mirosul celei din urma este evident, fiind si destul de greoi. Mie mi-a placut mult si , alaturi de denumire, m-a dus cu gandul undeva in Orient, intr-o camaruta joasa, stand pe pernite. In plus, mirosul persitsta pe piele cateva ore.La miros si aspect are, deci, nota 10 de la mine .

Pentru celulita nu a facut nimic, insa a compensat cu exfolierea si cu hidratarea .  Din cauza glicerinei, i-a facut foarte bine pielii mele uscate din cauza solarului. Dupa fiecare folosire ma simteam atat de fina ca ma mangaiam non-stop :))

De consumat se consuma destul de repede, deoarece are o consistenta cremoasa.

Eu mi-am cumparat 100 grame(fetele pot taia exact cat doriti) , iar pretul a fost de 28 lei. Mai mult, fiecare produs cumparat este ambalat individual intr-o punguta de hartie draguta.

Singurul minus al acestui sapun este faptul ca se termina.

In concluzie il recomand din inima fetelor care au pielea uscata si care suporta aromele mai greoaie.Voi ce produse de la Lush ati folosit, caci eu parca mi-as mai cumpara ceva?

Va pup,

Maria :*

One thought on “Review sapun “Sultana of soap” Lush

  1. Pingback: Review ulei de masaj Each Peach Lush | blogulpandorei

Leave a Reply

