Review crema pentru maini Farmec

Buna!

Am crezut ca nu voi mai ajunge sa fac postarea in seara asta, nu de alta dar iar nu prea am fost pe acasa. Am fost la film cu al meu iubit, dupa care am iesit la o limonada in Centrul Vechi. Maine ma rasfat si ma scol mai tarziu , am spus ! :))

Am tot vrut sa scriu despre acesta crema, pentru ca ma gandeam ca sunt incantata de gelul pentru cuticule de la ei si ca ar fi cazul sa  va spun ca nici crema de maini nu e mai prejos. Se poate sa nu mai fi spus pe blog asta, insa eu sunt mandra gand gasesc produse romanesti care sa fie chiar bune si in general, sustin si ce vine de la noi, ca nu doar altii pot.

Am avut din aceeasi gama mai multe variante ale cremei printre care si cea cu galbenele, insa acum o folosesc pe cea cu aloe vera si ceai verde.

20130601_212916

O sa incep cu mirosul , care mi se pare fresh, de plante, insa nu medicinal; s-ar putea sa para ciudat dar imi miroase a ceva verde, fara sa pot spune concret a ce. Este un miros placut , insa, care chiar persista pe maini, chiar si dupa ce m-am sapalat, in cazul in care sapunul nu avea un miros propriu puernic.

20130601_213025Asta este ceea ce spun ei despre crema. Eu sincera sa fiu o folosesc pe piele uscata , nu pe piele umeda cum recomanda. Va pot spune cu mana pe inima ca tot ce spun ei este adevarat : hidrateaza cu adevarat bine ( nu doar ca simt mainile catifelate si fine , dar si arata asa), intra repede in piele si desi are o textura densa , este nevoie de foarte putina, pentru ca se intinde bine.

20130601_213102Cam atat este suficient.

Am si zile cand o folosesc de cate 4-5 ori , atat de mult imi place . De fiecare data imi masez mainile intre ele si ma mir de cat de fine sunt 😀

Imi place ca contine glicerina, ingredient pe care eu il apreciez in sapunuri si creme de maini. Glicerina prezine deshidratarea pielii si , deci,imbatranirea ei prematura. Ce imi mai place este ca are un termen de valabilitate generos si anume de 12 luni de la data deschiderii.

Pretul este mai mult decat ok, undeva in jur de 7-8 lei.

Per total este o crema buna, pe care eu v-o recomand avand in vedere ca si eu am ot cumparat-o de-a lungul timpului.

 

Multi pupici,

Maria :*

 

 

 

5 thoughts on “Review crema pentru maini Farmec

  1. Eu acuma am crema de maini cu aloe vera din noua gama natural, dar cel mai mult imi place cea cu argan, i-am facut si un review ;)http://o-fata-simpla.blogspot.ro/2013/05/farmec-natural-hand-and-nail-cream.html e crema mea preferata de maini hidrateaza foarte bine 😉

  2. Si eu tot gelul de curatare din aceeasi gama l-am avut, insa m-a iritat rau :-(. Dar daca spui ca hidrateaza bine, tre sa-mi iau si eu candva 🙂 Multumim de review. :-*.

  3. Si eu tot gelul de curatare din aceeasi gama l-am avut, insa m-a iritat rau :-(. Dar daca spui ca hidrateaza bine, tre sa-mi iau si eu candva 🙂 Multumim de review. :-**.

  4. Pingback: Review crema de maini cu arnica Yves Rocher | blogul pandorei

Leave a Reply

