Cumparaturi/cadouri recente

Buna, fetelor!

Am reusit astazi sa citesc majoritatea postarilor din perioada in care am fost absenta si mi-am dat seama ca am pierdut cate ceva. Ma tot framantam si ma simteam vinovata ca nu v-am citit , insa acum m-am linistit.

Pentru azi am o postare cum imi place mie sa vad , cu noi achizitii . Vara alte introduceri, sa trecem la poze 😀

20130603_115704

Iar am trecut prin DM (incep sa cred ca am o obsesie) si mi-am luat :

  • o crema antivergeturi-am unele destul de mari, albe. Nu ma astept la minuni, insa daca le-ar micsora macar un pic, tot e bine
  • demachiant pentru ochi bifazic, marca lor. L-am luat pentru ca acum cateva zile am citit o parere foarte buna despre el
  • o crema matifianta, tot marca lor, despre care momentan nu pot sa va zic decat ca miroase super

20130603_115818

Am profitat de reducerea pe care o aveam cu cardul de la revista Joy, de 20% in anumite magazine. Sincera sa fiu m-am dus cu sperante mai mari in C&A, insa tot ce mi-am luat a fost acest tricou. Mai norocoasa a fost mama , care si-a luat 2 bluze. In total am economisit 28 de lei. Tricoul meu era fara reducere 60 de lei.
20130603_115924

 

20130603_214412

 

Am primit prima bratara si m-am bucurat caci desi stiu ca se poarta nu avem niciuna .  Si pe cea de-a doua am primit-o, insa de la dragul meu, care stie cat de mult imi plac genul acela de bratari cum cat de  des le port.
20130603_120036

Pentru aceste produse de par, o spuma si un fixativ sunt incantata pana peste poate. In primul rand pentru ca sunt profesionale. De folosit inca nu am apucat sa ma “joc” cu ele prea mult, insa urmeaza.
20130520_180956Nu in ultimul rand mi-am luat o cutiuta cu catifea pentru manichiura , pe care nu am folosit-o inca , insa sper ca zilele astea am timp.

 

Voi ati mai facut cumparaturi recente ?

Va pup,

Maria :*

 

6 thoughts on “Cumparaturi/cadouri recente

Leave a Reply

