Review Deodorant Deospray Invisible Balea

Buna, buna, fetelor!

Acum aproximativ 3 saptamani va spuneam in postarea acesta ca voi reveni, treptat cu review-uri la produsele cosmetice achizitionate atunci. Dupa ce am postat un NOTD cu oja aceea , corai, iata ca a venit randul deodoranului la control.

20130607_121402Am cumparat acest deodorant din DM , de la marca lor si ac costat cam 6-7 lei, nu stiu sa zic sigur.

L-am luat in principal pentru ca nu eram multumita de faptul ca cel de la Nivea lasa urme albe pe bluze. I-am facut si lui un review aici.

Pe loc nu am fost foarte multumita de mirosul deodoranului de la Balea. Lucrurile nu s-au schimbat nici acum : parca nu miroase deloc a deodorant, ci a fixativ , este un miros ciudatel .

Mi-a placut ca face ce promite , si anume nu lasa urma albe. De asemenea, el promite ca nici nu ingalbeneste bluzele deschise la culoare, insa eu nu am acesta problema, deci nu pot afirma nimic despre eficienta lui in acel caz.

In ceea ce priveste transpiratia este mediocru, adica simt ca inhiba transpiratia, insa nu extrem de mult, deci nu ma declat extaziata de el. In niciun caz protectia nu este de 48 de ore, asa cum scrie pe ambalaj.

Pe lista de ingrediente nu exista alcool. Asta este un mare plus, mai ales pentru pielea prospat epilata.

Per total este un deodorant care nu m-a dat pe spate ; abia astept sa se termine pentru ca asa cum am spus, simt ca transpir chiar daca il folosesc.

Voi l-ati folosit? Aveti aceeasi parere?

 

 

Va pup,

Maria:*

 

 

13 thoughts on “Review Deodorant Deospray Invisible Balea

  1. Nu l-am folosit pana acum dar am mai avut cateva deodorante Balea care au fost cat de cat ok.
    La fel ca si Madalina, folosesc deodorantul Cien care mi se pare excelent. 🙂
    Pupici

  2. Eu ma cam oftic atunci cand vad cat sunt de laudate unele produse Balea,iar cum eu nu am DM in oras,raman doar cu dorinta de a le avea. 😀 Insa mai sunt si momente cand ma bucur ca nu-mi sunt la indemana aceste cosmetice,pentru ca nu m-as putea abtine din cumparat. :)) Oricum am un wishlist numai cu produse din DM,cand o sa dau de unul ies aprovizionata pentru un an de zile. 🙂 Te pup.

  3. Nu l-am încercat pe ăsta. Eu am unul de la Balea dar e ceva cu roz. E bunicel. Eu folosesc în paralel şi unul de bărbaţi că mi pare că e mai bun. E un deostick de la Adidas.

    Pupici

  4. Pingback: Produse terminate recent | blogulpandorei

Leave a Reply

