Manichiura catifea-prima incercare

Buna, dragelor!

Acum cateva zile am profitat de reducere Joy si mi-am cumparat oja purpurie care a fost apreciata de voi, din cate am vazut in comentarii. Ei bine, v-am promis in postarea cu NOTD dedicata ei ca voi incerca sa o folosesc intr-o manichiura cu catifea.

Asa ca m-am apucat eu , chiar azi sa pun ideea in practica. Va spun de pe acum ca in imagini va aparea doar una dintre unghii. De ce , va intrebati, poate :)) Pentru ca mi-am dat seama ca maine am o zi intreaga de stat in casa si invatat , iar catifeaua aceasta, la fel ca si “caviarul” nu rezista prea mult, asa ca o iroseam fara ca nimeni sa aiba ocazia sa mi-o admire :)) Stiu, sunt ca un copil mic!

Mi-am pregatit , frumos, de la inceput tot ce aveam nevoie: oja, catifeaua si o pensula, cu care sa elimin surplusul. In plus este bine sa faceti toata treaba pe o coala, ca sa puteti sa strangeti usor la final catifeaua.

20130610_200321

Mi-am dat unghiile cu oja intr-un singur strat. Bine…nu doar unghiile, ca la ce maini stangi am eu, dau si pe langa , dupa cum vedeti:))

 

20130610_200333

 

Apoi, trebuie sa repetati aceeasi manevra pentru fiecare unghie in parte. Va mai ojati o singura unghie, iar apoi, fara sa o lasati sa se usuce o presati peste catifea. La mine , pentru ca sunt mai lungi iar cutiuta era mica a trebuit sa mai pun si eu cu pensula catifea. In poza din stanga este unghia imediat scoasa din catifea. In cea din dreata o presasem ca sa ma asigur ca s-a lipit bine.

pizap.com13708865146401

Abia acum va veti da seama cat de utila este o pensula, una cu peri mai duri, de preferat. In poza de mai jos este tot surplusul pe care l-am dat jos si pe care il pot refelosi. Cu pensula mi-am “periat” pur si simplu unghia.

20130610_201025

Tadadaaaa, iar asa arata totul la final. Nu mi se pare ca am reusit sa surprin cat de dragute si  de pufi erau 😦

pizap.com13708865490622

 

Mi-a placut mult sa ma joc , caci practic asta am facut . Mi-a placut si ce a iesit si abia astept maine sa termin toata manichiura. O voi poza la lumina mai buna si va fi , clar un NOTD 😀 Sper sa nu va suparati ca v-am aratat doar o unghie si sper sa considerati utili si pasii in poze(nu il voi numi tutorial, pentru ca nici eu nu sunt vreo experta).

In plus, cum mai am un pic de timp, cum dau o fuga sa mai cumpar niste cutiute cu catifea, alte culori. Imi tot zic ca voi scrie despre magazinul asta si ma iau cu altele, insa este pe lista si acea postare.

 

Va pup si va doresc o seara  frumoasa :*

17 thoughts on “Manichiura catifea-prima incercare

  1. Ti-a iesit foarte bine,chiar imi place mult.As vrea si eu,dar numai cand ma gandesc cat e de “puficioasa” mi se ridica parul pe mine. 😀 N-as suporta sa ating puful acela.:(

Leave a Reply

