Rasfat de vara

Hello!

Dupa postarea Alinei de acum o saptamana nu m-am lasat pana nu mi-am facut si eu pofta de inghetata. Ca sa fiu sincera , am alte deserturi preferate , dar din cand in cand ma apuca si pe mine pofta de ceva rece si dulceeeee:D Mai ales ca am si nevoie de asa ceva , pentru rinita :))

Nu am apucat sa le incerc pe cele laudate de Alina, insa am incercat una pe care nu am mai vazut-o pana acum. Eram in oras, pe fuga , cand am trecut pe langa un non-stop, cu frigederele in strada. M-am uitat pe acolo si initial am vrut sa imi iau Nirvana, o veche iubire, insa mi-am dat seama ca nu am cum sa o mananc prea comod pe strada. Asa ca m-am orientat spre ceva gen sandwich. Atunci am vazut-o pe ea:

20130607_171525Este de la TopGun, o alta firma de inghetata care imi place.

“Inghetata cu aroma de vanilie si bucati de ciocolata acoperita cu glazura de cacao si lapte, biscuiti si bucati de ciocolata” . Asta spun ei ca este. Eu spun ca este un deliciu!

In primul rand pentru ca este de vanilie si pentru ca bucatile de ciocolata chiar sunt bucati. Cum se vede in poza, jumatate din ea este pusa intre 2 biscuiti (si ei au ciocolata ) iar cealalta jumatate in glazura de ciocolata. Sincera sa fiu partea cu biscuiti mi-a placut mai mult.

A fost una dintre cele mai bune inghetate pe care le-am mancat, de aceea am si scris despre ea. Cred ca va deveni desertul verii. Costa 6 lei.

 

Voua ce inghetata va place? :*

 

 

4 thoughts on “Rasfat de vara

Leave a Reply

