Bucuria zilei

Buna, dragelor!

Astazi, intr-o zi atat de urata am avut parte de o mare ,mare bucurie:D

In urma cu ceva timp am participat la un concurs organizat de Ana ,  impreuna cu Gabriele de la Beleco.  Am fost atat de uimita, dar in acelasi timp fericita cand am vazut ca eu am fost trasa la sorti drept castigatoare, cum nu va pot spune, mai ales ca eu nu mai castigasem pan acum la niciun giveaway.

In ceeasi seara, plina de emotii am transmis datele mele personale, pentru ca Gabriele sa imi poata trimite premiul. Azi, dupa doar 3 zile , prin posta a ajuns o cutie. Am desfacut intr-o mare graba ambalajul, iar inauntru erau:

20130612_125842

 

20130612_125900  20130612_125914  20130612_125924Momentat va pot spune ca toate miros divin ! 😀 Prima data voi incerca in mod sigur exfoliantul.

Voi reveni si cu un NOTD la manichiura catifea, caci l-ati cerut .

 

Va pupic,

Maria:*

 

9 thoughts on “Bucuria zilei

  1. Pingback: Review exfoliant de corp Beleco | blogulpandorei

Leave a Reply

