NOTD: Catifea

M-am tinut de cuvant si am revenit cu toate unghiutele mele “pufoase” .

Va mai spun ca cea facuta alaltaieri inca rezista bine , in afara de varful unghiei de unde a diparut. Per toatl ma declar multumita de acest tip de manichiura si asa cum am mai spus imi voi cumpara si alte culori de catifea.

Am facut 3 poze pentru ca mi-am dorit ca cele care nu ati incercat pana acum sa va faceti o idee cat mai buna despre cum arata 😀

20130612_121334  20130612_121343  20130612_124616

Sper ca va plac.

Va doresc o seara superba si va pup :*

3 thoughts on “NOTD: Catifea

Leave a Reply

