Cartea saptamanii: Dupa inmormantare -Agatha Christie

Dragelor, m-am decis ca de acum , sa fac , pe cat de des posibil postari despre carti . Spun pe cat de des posibil pentru ca pana la urma nu acesta este specificul blogului, insa nu trebuie sa uitam ca uneori trebuie pur si simplu sa ne rezervam momente de rasfat si pentru suflet; momente in care sa citim o carte buna, sa ne uitam la un film interesant, sa ascultam muzica de calitate.

Pentru azi am pregatit o carte de la unul dintre autorii mei preferati, Agatha Christie. Mereu mi-au lacut romanele politiste, din literatura autohtona o admir pe Rodica Ojog-Brasoveanu , pe acest segment al literaturii. Asadar,  cartile Agathei,  personajul Poirot mi-au venit in intampinarea acestei preferinte pentru suspans, pentru mister, pentru rasturnari de situatie nabanuite.

20130615_000137

Actiunea graviteaza in jurul mortii a doua dintre personaje: Richard si sora sa mai mica , Cora.

La inmormantarea primului dintre ei , Cora face o declaratie care ii surprinde pe toti participantii. Aceasta afirma ca fratele ei a fost ucis. La doar o zi distanta, ea este gasita moarta in casa in care locuia. Fusese ucisa cu brutalitate . Treaba micutului detectiv belgian, Poirot, este sa descurce itele extrem de incurcate ale acestei familii in care toti par atrasi de forta magnetica a banilor.

Va spun doar atat : finalul va aduce o mare surpriza din care intelegem ca nimeni nu este  ce pare a fi cu adevarat.

Eu sincer am vazut si filmul, de 2 ori chiar, atat de mult mi-a placut cartea si ideea stralucita a acesteia. Este o lectura usora, de metrou sau tramvai , zic eu, de doar 250 de pagini micute.

Ati citit ceva de Agatha Christie pana acum? Va place acest gen de romane?

Pupici,

Maria:*

8 thoughts on “Cartea saptamanii: Dupa inmormantare -Agatha Christie

  1. Ce frumos ai descris’o, şi coperta arată interesant şi pe gustul meu. Mie îmi plac romanele poliţiste, sau cărţile despre crime sau fantome. Chiar mi’ai stârnit curiozitatea. Sper că o să găsesc şi eu cartea pe la librariile din Brăila. Pupici.

    • Multumesc pentru aprecieri! Ma bucur ca ti-am starnit interesul, chiar ma intrebam daca am descris-o in asa fel incat sa instig la citit.

      Pupici,
      Maria:*

  2. eu n-am niciun fel de inclinatie spre felul acesta de lectura. am citit cateva carti si chiar am avut cateva preferate de la r Ojog-b, dar totusi, nu ma caracterizeaza :).

    in schimb maica-mea numai asa ceva cauta :)).

    • Si mamei ii plac tot cartile astea. Sa stii , Alina ca si de la tine m-am inspirat un pic cand am decis sa scriu si despre carti.

      Te pup,
      Maria:*

Leave a Reply

