Magazinul Just Cosmetics-pareri

Fetelor, de cand imi tot spun ca trebuie s afc aceasta postare , insa se pare ca au tot fost altele care au avut prioritate.

De la inceput va spun ca nu voi aduce laude acestui magazin ci chiar invers, cateva critici, dar haideti sa vedem de ce.

Fetele care locuiesc in Bucuresti se poata sa il stie, fiind pozitionat in mijlocul Bucurestiului: in zona Pasajului Latin , intre Universitate si Cocor. Nu este usor de trecut cu vederea, datorita numeroaselor sticlute de oja  care mai de care mai colorate din vitrina.  Magazinul este mic, iar in el putem gasi de la oja, cum am spus , la rujuri, de la parfumuri la accesorii.

Voi spune sincer ca eu am cazut in capcana vitrinei pline de culoare si la prima mea vizita in acel magazin mi-am cumparat 2 oje si un lac .  Pretul lor a fost undeva in jur de 4 lei, drept pentru care mi-am spus ca am facut o mare afacere :))  Plina de sperante mi-am facut prima manichiura cu noua oja neagra cumparata. Nu exagerez cand va spun ca dupa 2 straturi eu inca imi vedeam unghia. Asadar, l-am dat si pe al treilea. Timpul de uscare este foarte lung; atat de lung ca o manichiura facuta in jurul orei 5 si data cu spray de uscare rapida nu s-a uscat de tot nici in 4-5 ore. Dovada a fost faptul ca de dimineata aveam imprimat pe ea textura tesaturii de la asternut.  In plus, toate cele 3 oje aveau un miros puternic de aracet.

20130615_233909

Partea penibila acum vine: forma sticlutei incearca in mod evident sa o copieze pe cea a ojelor Opi. De fapt , am citit parerea unei persone in legatura cu produsele din acest magazin care ghiciti ce a descoperit ? Ca nu doar ojele copiaza o marca mult mai cunoscuta, ci ca si fardurile. Cum? Ei bine,  sub eticheta cu numele “Just Cosmetics” scrie MAC . Da, da, Mac . Va pun 2 link-uri cu poze, care nu imi apartin, in care veti vedea cu ochii vostri.

http://img585.imageshack.us/img585/5079/fardurijustcosmetics.png

http://imageshack.us/a/img90/7408/rujurijustcosmetics0805.png

Eu sincer nu am incercat cosmetice de la ei pentru ca nu mi-a placut in primul rand felul in care aratau si nici felul in care miroseau, parca a ranced.

Ce m-a determinat insa sa revin in acest magazin a fost faptul ca la ei am gasit tot felul de accesorii pentru unghii, precum bilute , catifea, sclipici, la pretul unic de 4 lei /cutiuta.

20130615_233847

Preturile celor din urma sunt bune, iar ele nu prea au cum sa dezamageasca.

Stick-erele pentru unghii de care am fost extrem de dezamagita au fost cumparate tot de la ei, la o alta vizita, cea in care am cumparat catifeaua. Puteti citi despre ele aici.

In concluzie, va sfatuiesc sa evitati magazinul daca stiti ca nu puteti rezista in fata unei culori frumoase de oja, sa spunem. Pretul si culoarea va vor face cu ochiul, insa acasa veti fi dezamagite, la fel ca mine. Stiu ca 4 lei pare putin, dar la urma urmei de ce sa ii dam pe o prostie, cand putem sa mai punem inca 4 si sa cumparam ceva de la Flormar?

Stiati de acest magazin? Ati avut experiente similare?

Va pup:*

 

LATER EDIT: link-urile cu poze , asa cum am spus, nu imi apartin si au fost luate dintr-un comentariu de AICI. Puteti citi in acea postare si o parere mai buna decat a mea despre produsele Just Cosmetics.

28 thoughts on “Magazinul Just Cosmetics-pareri

  1. Imi place unul din rujuri, arata interesant. :))
    Eu nu sunt din Bucuresti, deci habar nu aveam de existenta lor.
    E 4 lei cutiuta de caviar/sclipici pentru unghii? La mine gasesc cu 2 lei cutiuta de caviar[sau bilute, cum sunt de fapt], iar sclipici mi-am luat cu 1.60lei, deci 4 lei e mult. :))

    • Sa sti ca si eu am auzit ca se gasesc cutiute din acelea pe la metrou, unde banuiesc ca sunt mai ieftine, insa cum eu nu circul cu metroul nu ma ajuta cu nimic. In schimb, pe langa magazinul asta am drum zilnic, asa ca imi este mai comod sa dau 4 lei pe ele. :)) Cat despre rujuri,cum am scris, nu m-as risca. Dsca pe corp ma risc sa aplic ceva mai ciudat,pe fata nu.

      Pupici,
      Maria:*

    • Sa stii ca si eu de fel ma aprind repede, ca sunt leut, insa m-am gandit ca pana la urma nu m-a obligat nimeni sa cumpar.

      Pupici multi,
      Maria:*

  2. Pingback: Produse terminate recent | blogulpandorei

  3. Eu am avut o oja de la ei care mi-a placut.
    Ar fi fost dragut sa scrii si de unde ai luat pozele cu produsele desfacute. Din cate stiu o cititoare le-a uploadat pe blogul meu.

    • Am scris ca nu imi apartin. Desigur, pot edita postarea. In mod sigur greseala este a mea. M-am gandit si atunci cum sa fac sa spun concret ale cui sunt pozele, insa fiind o cititoare nu aveam un link direct spre ea.
      Sper ca nu am deranjat prea mult pe nimeni. In orice caz imi cer scuze si voi edita postarea.

      Pup,
      Maria:*

  4. Hei…am cred ca 5-6 oje de la ei si sunt destul de multumita…intr-adevar , timpul de uscare e ridicol de mare (nu chiar 4-5 ore , mai degraba o ora jumate-2) dar m-am invatat minte si le fac din timp . In schimb nu mi s-a intamplat sa fiu nevoita sa aplic mai mult de 2 straturi , in conditiile in care am atat nuante deschise cat si inchise . 🙂

    • Se poate , nu neg, dar nici eu nu am mintit. Am vazut ca ei au mai multe tipuri de oj, poate tu ai cumparat din cele un pic mai scumpe.

      Pup,
      Maria:*

    • @ Stefi Nitu: Care este meseria ta? Sa inteleg ca nu esti profesor de economie? caci dupa parerea mea sa iti programezi 2 ore din viata ta la un interval de 2-3 zile maximum, ca sa astepti ca manichiura ta sa se usuce nu are sens din punct de vedere economic…ai fi mai castigata daca ai cheltui 25 de lei pe un lac de unghii decent care se usuca in maximum cateva minute (daca nu chiar 60 de secunde) si care te va tine cel putin o saptamana…Mai investigheaza piata 🙂 Don t think that cheap is cheaper!

      • @Albert Einstein Jr. Cred că ar fi drăguț din partea ta dacă ai lăsa-o pe ea să decidă cum își pierde timpul. Dacă ea are chef să își piardă 2 ore din viață, o dată la câteva zile, ca să i se usuce oja, care e problema ta? Profesori de economie sau nu, apreciem cu toții sfaturile tale despre managementul timpului și al banilor, dar fata face ce vrea cu ele pentru că nu pierde nici timpul tău și nu cheltuie nici banii tăi. Pe de altă parte, tu îți cam pierzi timpul murind de grija altuia. Sper că nu am jignit pe nimeni cu nimic. Te pup! 🙂

        • Dragilor, va propun sa pastram o atitudine cat mai pozitiva si relaxata pe blog, fara frunti incruntate!

          Eu incurajez comentariile legate de produse si experiente avute cu ele insa nu accept sa ne criticam.unii pe altii.

          Va multumesc fiecaruia dintre voi pentru ca ma cititi!

  5. Pingback: Mici cumparaturi din ultima perioada | blogul pandorei

    • Corect! Si tot corect e ca nu m-a obligat nimeni sa le cumpar. Daaa, asta nu schimba cu nimic calitatea lor care din punctul meu de vedere nu e stralucita.

  6. eu una am cumparat de la ei,dar nu am avut probleme de genul.si daca tot vrei produse bune s-a deschis in uniri(pe acelasi etaj cu flanco/altex)Melkior,produse profesionale parca au si o scoala de make-up.

  7. Buna! Am gasit blogul tau cautand pareri despre aceasta firma.
    Saptamana trecuta am trecut si eu prin fata magazinului si m-au atras reducerile de 30% – 50 % semnalizate in geam. Prin urmare mi-am cumparat o oja, un blush, un fond de ten solid si o trusa de manechiura. De oja am fost multumita, nu mi s-a parut ca a durat prea mult pana s-a uscat. In schimb am folosit fondul de ten de 4 ori pana acum si deja se vede “fundul”..intrucat se afla intr-o cutiuta gen pudra. Si…a costat totusi 26 lei. Teoretic zic ca ar fi trebuit sa ma tina mai mult.
    Cat despre recomandarea ta despre Flormar..eu nu sunt de acord pentru ca am avut o oja de la ei si dupa ce m-am sters am avut unghiile galbene 2 luni, de parca cine stie ce boala aveam.
    In fine, inca astept pareri despre produsele Just Cosmetics.

    • Buna!
      Am mai intrat si eu pe la ei, mai ales ca acum si-au deschis un magazin si in Afi . Am remarcat ca acum nu mai au ojele pe care mi le-am cumparat eu atunci cand am scris articolul , ci au oje Gabrini , carora le-au taiat etichetele. O oja Gabrini costa 4 lei. Cei de la Just Cosmetics le vand cu 6 sau mai mult .
      Produse de machiaj nu am incercat de la ei.
      Eu imi iau de acolo doar tot felul de brizbrizuri pentru unghii: bilute, catifea, sclipici.
      Cat despre Flormar , eu ma impac foarte bine cu oje lor, dar mereu aplic si base coat.

      Pupici,
      Maria:*

  8. eu am cumparat o singura oja de la just si sunt foarte multumita!se usuca in cateva min., tine aproape o sapt si nu am dat decat un strat!imi pare rau ca nu e in drumul meu, trebuie sa fac un drum special pentru el

  9. Nu am incercat de la ei decat un liner de buze/ochi la care au si varianta jumbo cel gros. Si este nemaipomenit de bun, il puteti folosi direct ca ruj iar rezistenta lui este de pana la 6 ore chiar daca mancati sau beti. La 8.9 ron isi merita banii nu gasiti altceva mai bun. Si este la fel de bun folosit ca si creion de ochi au multe nuante

    • Buna!
      Ojele incercate de mine nu au fost deloc bune, insa acum am remarcat ca vad oje Gabrini, care sunt mai bunicele. Din pacate, pretul la care le vand este exagerat , avand in vedere ca ,in mod normal, o oja Gabrini costa 2-3 lei iar ei o vand cu 6 lei.

      Te pup,
      Maria:*

Leave a Reply

