Review damanchiant de ochi Balea

Buna, fetelor! 🙂

Asa cum spuneam acum cateva postari, si anume aici, eram in cautarea unui demachiant bun, care sa indeparteze usor machiajul , dar mai ales care sa nu imi provoace usturimi nici la piele nici la ochi. Nu cautam ceva anume, in lagatura cu pretul sau cu cumpozitia.

Din intamplare am citit o postare in care era laudat demachiantul bifazic de la Balea. Cum eu mai mereu am drum pe langa DM si cum pretul era unul accesibil, de 6 lei, am zis ca aproape nu am ce sa pierd si l-am cumparat.

20130603_115621

 

Descrierea lor:” Demachiantul pentru ochi Balea inlatuta machiajul ochilor in fiecare zi si ingrijeste. Inlatura de asemenea si rujul rezistent la transfer. Provitamina B5 hidrateaza pielea, devenind catifelata si in zona ochilor-pentru prospetime si comfort, pentru o piele ingrijita.”

Voi incepe prin a spune ca acest demachiant este bifazic, pe baza de ulei, asadar, inainte de orice folosire trebuie agitata bine sticluta. Eu nu mai folosisem pana acum demachiant de baza de ulei deci eram foooarte curioasa.

Imi place cum s-a descurcat cu fardul de pleoape, dar mai ales cu rimelul. Am simtit ca a reusit sa il indeparteze pe tot, fara mare efort.  In plus, este adevarat ca pielea ramane catifelata dupa folosirea lui; mai ca nu imi venea sa imi iau degetele de pe pleoape, asa fine erau 😀 Cat despre iritatii sau usturimi, nici nu s-a pus problema; nu mi-a deranjat deloc ochii. Pentru un produs de 6 lei chiar am fost surprinsa.

Nu  este nevoie de o cantitate mare de demachiant pentru o curatare eficienta. Asta este bine, pentru ca sticluta nu este prea mare, are doar 100ml. Ca tot veni vorba de ambalaj , imi place. Capacul se infileteaza,  nu are cum sa se scurga lighid, este micut, deci poate fi luat in vacante , iar gaura de dozare este numai buna-nu se face risipa.

M-am bucurat sa vad ca pe lista de ingrediente nu este nicio “bomba” , precum parabeni, parfum sau Doamne fereste, alcool. Demachiantul  nu are deloc miros.

In concluzie, prin prisma faptului ca nu mi-a iritat ochii si a faptului ca si-a facut datoria cu brio, ma declar multumita de acest demachiat si va spun ca il voi recumpara.

Voi -ati folosit? Cum vi s-a parut?

 

Pupici,

Maria:*

10 thoughts on “Review damanchiant de ochi Balea

  1. Am citit si eu despre el dar cum nu am DM in oras nu i-am dat prea mare importanta.
    Eu folosesc unul de la Babaria momentan si imi place foarte mult,sunt deja la al doilea si mai am unul de rezerva,o sa-i fac review in curand.Bifazic nu prea folosesc,l-am avut pe cel de la Yves Rocher..a fost bunicel,insa nu prea folosesc machiaj waterproof asa ca nu l-am mai cumparat. 😀

    • Am tot vazut pareri despre produsele Babaria, bune in general. Tot la tine am citit despre o crema anticelulitica de la ei. Chiar astept review-ul.

      Pupici,
      Maria:*

  2. Pingback: Produse terminate | blogulpandorei

  3. Pingback: Ce am mai consumat | blogul pandorei

  4. Pingback: Favoritele lunii ianuarie (2014) | blogul pandorei

  5. Pingback: De ce este demachierea atat de importanta? | blogul pandorei

  6. Pingback: Produse consumate (mai 2014) | blogul pandorei

Leave a Reply

