Produse terminate recent

Ahhh, de cand astept sa fac si eu o astfel de postare, caci de citit am citit o multime. As zice ca sunt unele dintre postarile mele preferate 😀 Asa ca , de ce sa nu scriu si eu despre ce produse am folosit cu spor? De data aceasta , nu va voi arata doar produse pe care le-am consumat total, ci se produse care m-au dezamagit si pe care am decis sa le arunc.

O privire de ansamblu(din ea lipseste un lac de unghii, pe care insa l-am adaugat in pozele pe categorii):

20130618_105326

 

Avem de la stanga la streapta :

  • demachiant de la Yves Rocher, cu review AICI. Un produs pe care nu il voi mai cumpara.
  • gel anticelulitic Elmiplant. El inca nu are review, insa urmeaza. Va spun doar ca e de bine .
  • balsam de par Manufaktura, cu review AICI. Pe acesta l-am terminat acum ceva timp, insa am asteptat sa se stranga mai multe produse .

20130618_105346

La categoria parfumuri de deodorante am terminat:

  • deodorant Balea, in sfarsit s-a terminat. Are review AICI.
  • parfum Avon-Slip into. El nu a fost prezentat in postarea cu parfumurile mele pentru ca era uitat intr-o genata pe care nu o mai folosisem de ceva timp. Acum o saptamana cand am decis sa o port, l-am descoperit uitat acolo, cu doar un pic de parfum ramas in el. L-am folosit cu drag, pentru ca mi-a placut cand l-am primit si mi-a placut si acum. Este dulce, insa nu dulce intr-un mod greoi. Nu as sti sa va spun ce pret are.

20130618_105358

Si ultimele, dar nu cele din urma, produsele pentru unghii:

  • o oja roz pal de la CHIC. Aceasta era aproape terminata si se si ingrosase. per total mi-a placut: se intindea uniform, se usca rapid si nu se ciobea instant.
  • 2 oje si un lac de la Just Cosmetic, despre care am scris AICI. Acestea nu au fost terminate, dupa cum se vede, insa nu mai meritau nici sa fie pastrate.
  • stick-ere pentru unghii, tot Just Cosmetics. Si ele au review AICI.  Din moment ce la arunc asa, e clar :))

20130618_125000

 

Cam atat am avut eu de aruncat.  Ma bucur ca s-a mai eliberat in dulapiorul cu cosmetice, dar arca simt ca il voi umple la loc. Cel putin in materie de oje sunt cateva pe care mi le doresc.

 

Va pup,

Maria:*

4 thoughts on “Produse terminate recent

  1. Foarte draguta postarea 🙂 mai ales ca esti printre singurile care vad la terminate si oje :)) k alte fete au colectii intregi si nu prea ajuns sa le termine 🙂 si mie imi plac postari de genu si zic in fiecare luna ca o sa fac si parca nu strang destule

    • Multumesc mult! O sa mai fac 😀 Sa stii ca nici eu nu cred ca as trange prea multe intr-o singura luna. Eu zic sa nu renunti la idee si sa faci postarea la 2 luni. Cat despre oje, eu nu am chiar atat de mult, de aceea le mai si termin.

      Te pup,
      Maria:*

  2. Bravo,fetita cuminte si harnicuta! 😀
    Si mie imi plac postarile de genul acesta,cand le vad la altcineva ma bucur de parca as fi terminat eu produsele respective. :))
    Te pup. :*

Leave a Reply

