Review ulei de masaj Each Peach Lush

Fetelor, ramasesem datoare cu inca un review la cel de-al doilea produs Lush pe care mi l-am cumparat.

V-am vorbit deja AICI despre cat de dragute mi s-au parut domnisoarele vanzatoare si despre impresia generala pe care mi-a lasat-o standul din Afi.

Spre deosebire de alegerea sapunului, care s-a dovedit un pic mai dificila, acest ulei solid m-a cucerit din prima prin prisma mirosului: fructat, de citrice.

DSCF4733Ce spun ei despre el, in The Lush Times:” Pielea are nevoie de hidratare, fermitate si un aport de lemente nutritive pentru a arata minunat. Incerca acest baton plin cu citrice, avocado si unturi de cacao si shea. Eficient si in masajele anticelulitice.”

Eu il folosesc o data pe saptamana, imediat dupa ce imi fac baie.  Fiind un ulei solid, el poate fi aplicat in 2 moduri: fie ne masam pielea direct cu el, fie il tinem in palme pana se topeste un pic iar apoi ne masam cu palmele. Eu le-am incercat pe amandoua . Prima mi s-a parut un pic dureroasa pe maini, insa pe picioare nu am avut probleme; este si mai rapida. Pe cea de-a doua metoda o folosesc eu  , pentru ca imi place sa imi simt pielea cand o masez, sa insist in zonele in care consider eu ca am nevoie.

Odata topit si aplicat pe zona dorita, el nu este foarte alunecos. Asadar masajul nu este un masaj normal, deoarece pur si simplu nu aluneca palmele ci mai mult ca o magaiere ferma. Untul nici nu poate fi intins pe o zona mare de piele, asadar, constant trebuie incalzita o noua cantitate in palme.

Dupa ce aplicam , pe piele ramane un strat dstul de vizibil de ulei, care pe mine insa nu ma deranjeaza deloc, ci chiar mi se pare ca ii da pielii un aspect sanatos. Pielea ramane catifelata, fina, dar nu pot sa spun ca hidratarea este fantastica. De celulita nu va pot spune nimic, pentru ca in pararel folosesc o crema anticelulitica.

Mirosul asa cum am spus este extraordinar:  se simte parfumul de lamaie, dar si sofranul. Deci mirosul este citric si usor iute. Eu una nu ma pot satura de el. In plus, mi se pare potrivit pentru vremea de acum, pentru ca nu este nici dulce nici greoi.

Ingrediente:”unt cacao, unt shea, parfum, unt avocado, unt samburi mango, ulei lime, ulei portocale , ulei manadarine, ulei grapefruit, sofran, citral, geraniol, citronellol, limonen, linalool.” Ce nu prea am inteles este numele produsului, caci pe lista de ingrediente nu regasim piersicile.

Acest produs face parte din categoria produselor vegan bio. Pretul a fost de 49.80 lei pentru un baton de 226 grame. Pretul nu este de ignorat,dar merita mai ales ca nu se consuma prea usor.

Per total eu sunt multumita de el-imi ofera cateva momente de rasfat si relaxare si ma invaluie intr-o aroma minunata.  L-as recumpara.

Voi l-ati folosit?

Pupici,

Maria:*

7 thoughts on “Review ulei de masaj Each Peach Lush

  1. Cand am vazut titlul deja imi imaginam ca o sa ne vorbesti despre un ulei de piersici.Pe masura ce am citit s-a tot dus din entuziasm si am ramas putin dezamagita. 😀 Nu de alta,dar ador mirosul piersicilor.
    Nu am incercat nimic de la Lush desi am fost tentata de multe ori sa-mi iau macar un sapun.Poate in viitor,desi mi-e putin frica sa intru in magazin..sigur as iesi cu o sacosa de produse. 😀

    • Si mie imi place aroma de piersici mult, insa acest ulei nu are nimic de-a face cu ele. Este o oarecare neconcordanta acolo :)) Ai iesi cu o sacosa de produse si cu portofelul gol, caci preturile sunt maricele.

      Te pup,
      Maria:*

  2. Pingback: Ingrijirea corpului pe timp de iarna | blogul pandorei

Leave a Reply

