Review gel anticelulitic Elmiplant

Buna, buna! 😀

Pentru azi imi propusesem sa ajung la OK! Summer Fair, insa mi-am dat seama ca am atatea lucruri e facut, care au prioritate ca  a trebuit sa fac un compromis si sa renunt la ceva. Am renuntat la acest eveniment, in schimbul vizionarii unul film cu dragul meu.  De asemenea , in sfarsit am ocazia  sa va vorbesc despre gelul anticelulitic Elmiplant, lucru pe care il astept de ceva timp. Am cumparat de 2 ori produsul, pe parcursul unei luni, tocmai pentru a avea efect. Stim toate ca in general cu astfel de creme sau geluri trebuie sa fim perseverente. In plus, el promite rezultate abia dupa 4  saptamani. pizap.com13718901046091 Nu mai incercasem de mai mult timp nimic impotriva celulitei. Cred ca asta m-a facut sa il cumpar. Pe langa asta eu am incredere in produsele romanesti si mi-am spus ca rau nu imi poate face. pizap.com13718901377502 Recomandarea este sa il folosim de 1-2 ori pe zi, deci, eu ca sa fiu sigura l-am folosit de 2 ori, dimineata si seara. El poate fi folosit atat pe coapse, pe solduri cat si pe burta. Cum principalele mele probleme sunt pe picioare eu acolo am insistat, masandu-ma energic prin miscari curculare.

Dupa cum vedeti, pe el scrie ca reduce aspectul de “coaja de portocala” dar ca ar si elimina cam 3 cm din grasime. Ce va pot spune eu acum, dupa o luna de folosire este ca intr-adevar, reduce vizibil celulita si eu observ ca si pielea are un aspect mai ferm. Despre cei 3 cm nu va pot spune nimic, pentru ca nu m-am masurat inainte sa incep folosirea gelului. Sincer, am fost placut suprinsa, mai ales ca primele semne de imbunatatire au aparut dupa 2 saptamani. Sa nu credeti ca acum nu mai am celulita deloc, as minti cu nerusinare daca as spune asta, insa este clar mai putina decat la inceput.

Lista de ingrediente e in mare ok-m-am bucurat sa vad ca nu are deloc parabeni.

20130512_191233

Exista in aceeasi gama si crema anticelulitica, insa eu am preferat gelul pentru ca mi se pare  mai racoros, mai ales pe caldura asta. Sa stiti ca nu inra instant in piele, asadar ramane suficient timp ca sa ne putem face masaj. Mirosul de asemenea mi-a placut , pentru ca este usor mentolat.

Mie, un tub de gel mi-a ajuns timp de 2 saptamani. Pretul este unvede in jur de 20-22 lei, depinde de unde il cumparati-Kaufland sau DM.

In concluzie sunt deosebit de multumita de acest gel , ma declar fan si pana cand ajung la mare, adica in august, voi continua sa il folosesc.

Voi l-ati incercat?

 

Va pup,

Maria:*

 

21 thoughts on “Review gel anticelulitic Elmiplant

  1. Am văzut şi eu în DM, şi chiar mă tenta. Deci sunt disperată cu slăbitul , nu mănânc toată ziua decât 3 iaurturi fără grăsime, şi sport la greu, şi tot sunt plinuţă. 😦 Te pup. :***

    • Sa stii ca eu nu cred ca mancatul a doar 3 iaurturi e solutie, in conditiile in care faci si sport. Dimineata incerca niste branzica slaba cu un ou, ara paine , la pranz o salata cu un pic de piept de pui, ca tot e vara si avem legume. Am si eu o reteta simpla pe blog. Iar seara un iaurt. Nu uita nici de gustarile dintre mese: un fruct, sau cateva nuci cu stafide.

      Pupici,
      Maria:*

  2. Ma bucur sa aud pe cineva care are rezultate dupa masaj facut acasa. De obicei majoritatea cand ne luam produse de genul dupa cateva folosiri il uitam pe etajera din baie. Eu folosesc de ceva vreme uleiul anticelulitic de la elmiplant, dar am uitat de el o vreme pana saptamana trecuta de cand am inceput iar sa il folosesc. Sper sa ma tin de treaba 😀

  3. Pingback: Produse terminate | blogulpandorei

  4. Pingback: Review crema antivergeturi Elmiplant | blogul pandorei

  5. Pingback: Favoritele lunii iulie (2014) | blogul pandorei

  6. Pingback: Produse consumate (septembrie 2014) | blogul pandorei

  7. Eu am folosit crema,nici aia nu intra imediat in piele ,trebuie masata cateva minute,si imi place ca tonifiaza si inlatura aspectul ce coaja de portocala 😀

Leave a comment