Review gel pentru picioare Yves Rocher

Buna, fetelor!

Azi am o postare matinala, in sfarsit, nu de alta, dar nu imi place sa postez tarziu. Din pacate, ultimele saptamani au fost aglomerate si mai urmeaza inca una la fel.

Azi o sa vorbim despre un produs pentru picioare; pentru picioare obosite. De cate ori nu vi s-a intamplat sa va hidratati tot corpul, dar sa uitati de picioare, de calcaie? Daca nu ati patit, felicitari. Mie mi se intampla des, recunosc.  Tocmai de aceea,  gelul despre care va voi vorbi a fost cumparat acum aproape un an, dar abia acum il termin . 20130625_080434Eu nu prea suport mirosul de lavanda, asa ca  nu stiu exact ce m-a determinat sa il cumpar. Poate faptul ca scria ca este pentru picioare obosite, iar eu anul trecut pe vremea asta ma pregateam pentru o vacanta. Pe el scrie ca contine ulei esential de lavanda  si ulei esential de menta, care impreuna purifica racoresc si elimina senzatia de “picioare grele” . Trebuie aplicat de 2 ori pe zi si masate picioarele de la calcaie in sus.

Ce mi-a placut la el:

  • faptul ca de fapt mirosul de lavanda nu era atat de puternic, iar in combinatie cu menta mi-a placut mult de tot
  • racoreste intr-adevar pielea, dar senzatia nu persista decat 10 minute
  • textura si culoarea : este un gel violet , care intra bine in piele, nu este gras si nu pateaza

20130625_080657Ce nu mi-a placut:

  • nu am remarcat nimic mai mult decat  senzatia de racorire -nu ajuta la dezumflarea picioarelor si nici nu elimina impresia de “picioare grele”
  • pretul de 21 de lei nu se justifica, avand in vedere cantitatea mica de doar 50ml. Acum insa, vad ca este la promotie pe site si costa 14.90lei, pret care mi se pare potrivit pentru ce ofera

Sa stiti ca acest gel nu hidrateaza calcaiele, asa ca nu il cumparati cu gandul la o piele catifelata. De altfel, nici nu promite asa ceva.

Lista de ingrediente :

20130625_080537

In concluzie nu este un produs rau, dar nici unul extraordinar, indispensabil. Este bun pentru zilele de vara in care aveti mult de mers pe jos, iar seara, cand ati ajuns acasa, dupa baie vreti o senzatie de racorire. Eu zic ca merita doar daca il prineti la reducere.

L-ati folosit? Ce parere aveti despre el?

 

Pupici,

Maria:*

 

8 thoughts on “Review gel pentru picioare Yves Rocher

    • Te cred. Pentru hidratare folosesc o crema de la Farmec. Si asa cum am scris pretul e cam ridicat doar pentru o senzatie scurt de rece.

      Pupici,
      Maria:*

    • Nici mie nu imi place lavanda,noroc ca era acoperit mirosul ei de cel al mentei. Si eu prefer gelurile,mai ales vara.

      Pupici multi,
      Maria :*

  1. Eu am un gel racoritor cu extract de castana. dupa ce il folosesc, imi simt picioarele ca si cum le-am tinut in gheata. Si dorm ca un copilas 😀

  2. Pingback: Ce am mai consumat | blogul pandorei

Leave a Reply

