Liebster Blog Award

Eu sunt mare fana a TAG-urilor, asa ca nu puteam decat sa ma bucur cand l-am primit pe acesta de la Oana. Iti multumesc Oana ca ai fost draguta ca e obicei si te-ai gandit la mine.

Regulile sunt urmatoarele :

1.Cand primesti tag-ul multumeste-i persoanei care te-a nominalizat si posteaza pe blog link-ul ei.

2.Scrie 11 lucruri aleatorii despre tine.

3.Raspunde la setul de 11 intrebari primite.

4.Alege 11 bloguri care te inspira (cu un numar de followers sub 200) si lasa link-urile lor in postul tau.

5.Creeaza un set de 11 intrebari pentru ei.

6. Lasa-le cate un comentariu celor nominalizati pentru a face tag-ul.

1.Deja am rezolvat cu prima sarcina , dar inca o data , multumesc, draga mea! :*

2. 11 lucruri aleatorii despre mine

  • sunt zodia leu si am impresia ca este destul de evidnet ca sunt o zodie de foc
  • iubesc marea; majoritatea timpului cand ajung la mare mi-l petrec in apa, nu pe plaja
  • sunt inalta si deci port un numar mare la pantofi : 41. Asta inseamna ca imi gasesc foarte greu incaltaminte care sa-mi si vina si sa-mi si placa.
  • imi plac toate animalele, dar in mod deosebit pisicile
  • imi place sa citesc . As citi oriunde acasa, in tramvaie , in parc .
  • nu imi place sa merg cu metroul, imi da o stare de neliniste
  • imi este teama de ace . Pentru mine injectiile sau luatul de sange sunt o mare problema. Regret asta, pentru ca daca nu as fi fost atat de speriata de intepaturi as  fi donat sange .
  • nu prea imi place sa mananc mancare gatita de oameni din afara familiei mele
  • imi place foarte mult pestele
  • mi-ar placea sa sar cu parasuta
  • am fost roscata si tunsa scurt. Acum am parul lung si sunt bruneta, culoarea mea naturala.

3. Raspunsurile la intrebari  

  • Cum arata o zi perfecta de vara,in viziunea ta?

Parca ma si vad, la mare :)) Trezita de la 7, ca la 8 sa pot fi pe plaja . Apoi balaceli si lenevit la soare, dar in principiu balaceli. Seara plimbare pe faleza, sau o runda de karaoke. As putea sa-mi petrec asa nu doar o zi, ci toata vara si tot nu m-as plictisi.

  • Dar o vacanta intreaga?

Depinde de vacanta. In general imi place sa si vizitez locuri, sa cunosc culturi , dar nu vara. Mi se pare prea cald ca sa  ma plimb pe strazi intre cine stie ce obiective turistice, Pentru astfel de excursii prefer toamna. Ca vacanta sa fie perfecta sunt d parere ca este foarte important sa ai grija cu cine pleci la drum .

  • La ce culori te gandesti cand spui:vara?

Rosu si galben. Si cand spun aceste culori ma ganmesc la un cer colorat in ele , la apus.

  • Cum te imbraci vara?

Port rochite , pantaloni scurti si tricouri. Nu imi prea place sa port maieuri, iar antalonii nu sunt fooooarte scurti pentru ca nu imi permit picioarele.

  • Atunci cand e cald afara niciodata nu te plictisesti sa…..

Sa inot , daca sunt la mare, sa dorm , daca sunt acasa. Caldura excesiva imi da o  stare de somnolenta :))

  • Ce mancaruri/deserturi/bauturi preferi in zilele calde?

Vara cel mai des mananc branza cu rosii . De baut prefer limonada si apa plata, pentru ca eu alcool nu prea consum. Cat despre deserturi …well, alea merg toate , oricum, oricand :)) Nu ma dau in vand dupa inghetata .

  • Ce nu-ti place sa faci vara?

Sa hoinaresc pe strazi si sa circul cu mijloacele de transport in comun , mai ales la orele critice. Motivele sunt evidente :))

  • Ce produse cosmetice si de make-up folosesti atunci cand este extrem de cald?

Nu prea  mai folosesc decat rimel si un gloss pe buze, o crema cu SPF. Nici macar BB CReamul nu mai este suportabil, caldura mare, mon cher .

  • Partile mai putin placute ale verii sunt….

Faptul ca transpiram, ca vrem -nu vrem trebuie sa iesim din casa chiar si atunci cand oarele e  puternic, dar mai ales ca nu ne putem petrece toate cele 3 luni de vara la umbra unui palmier, pe o insula exotica.

  • Ce parfumuri folosesti vara?

Aceleasi pe care le folosesc mereu. Daca cu machiajul am probleme, parfumurile grele si dulci nu ma deranjeaza. Nici nu am parfumuri fresh.

  • In ce tara ti-ar placea sa-ti petreci concediul/vacanta?

In Mexic , ca sa fiu mai exact, Cancun. Pentru plajele acelea cu apa albastra, nu verde si plaje cu nisip alb.

Ce repede s-au terminat intrebarile, parca nu imi venea sa cred ca nu mai sunt :))

4. Lista de bloguri alese de mine

5. Intrebarile mele

  • Munte sau mare si de ce ?
  • Unde iti petreci vacanta anul acesta?
  • Fara ce produs cosmetic nu pleci niciodata de acasa?
  • Iti mai amintesti prima saptamana a blogului tau? Cum era?
  • Persoana iubita sau prietenii?
  • Care este cea mai nereusita vacanta a ta?
  • Ce ti-ar placea sa faci dar nu ai reusit pana acum?
  • Ai temeri sau fobii? Care sunt acelea
  • Ai putea sa traiesti o saptamana fara telefon , lapton sau televizor?
  • Ce persoana te inspira?
  • Daca ai putea, ai pleca definitiv din Romania?

Mie mi-a placut mult de tot acest TAG si l-am facut cu mare placere. Sper ca si voi cele pe care le-am ales sa il faceti cu aceeasi placere ca si mine.

 

Pupici,

Maria:*

11 thoughts on “Liebster Blog Award

  1. Mulţumesc frumos pentru tag! Pentru că am multe proiecte de finalizat iar blogul a trecut cumva în alt plan pentru moment, am sa raspund aici. Sper să fie ok. Altfel aş uita şi n-ar fi frumos.

    1) Munte. Pentru că sunt genul ăla de om. Genul care preferă să viziteze, să se plimbe. La mare totul s-a transformat în ceva urât. Multă mizerie pe plaje, în apă, multă ‘mafie’ cu şezlongurile, cluburi peste cluburi şi multă gălăgie. Plus că îmi şi place mai mult bronzul de munte.

    2) Momentan în orşa, Galaţi. Urmează o perioadă de practică pentru mine timp de o lună şi o săptămână. Prin urmare nu pot pleca.

    3) Fără balsamul de buze.

    4) Zău că nu. Nici măcar nu era blogul ăsta. S-au întâmplat multe de atunci.

    5) Prieteni. Pentru că persoana iubită trebuie să fie şi prieten(ă) aşa că a doua categorie o include şi pe prima. Şi ca să respect şi ‘regula’ întrebării am să spun niciuna dintre cele două. Asta pentru că încerc mereu să găsesc un echilibru şi încerc să evit pe cât posibil să fiu pusă în situaţia de a alege dacă ştiu că decizia mea va avecta una dintre părţi.

    6) Nu am avut una. Momente neplăcute au fost în toate. Dar trebuie să găseşti şi părţi bune pentru că sunt şi merită.

    7) Să mă ţin de sport. Dar fac de ceva timp de acum aşa că e un început.

    8) Da. De şerpi, de gâze şi de situaţiile în care trebuie să repar prostiile altora.

    9) Da. Cred că nu aş putea să trăiesc fără aparatul foto.

    10) Mama. M-a crescut singură, a plecat într-o ţară străină ca să îmi asigure mie nişte lucruri. A trecut singură printr-o operaţie pentru că noi nu ne-am permis să mergem cu ea până în celălalt capăt al ţării. E modelul meu.

    11) Definitiv … hm, nu ştiu. Nu am fost pusă în situaţia de a mă afla şi în altă ţară ca să sesizez diferenţele. Aş pleca. Definitiv – nu ştiu.

    Mulţumesc frumos pentru întrebări. A fost plăcut să fac o pauză şi să răspund.

    Pupici şi o zi frumoasă!

    • Te inteleg si parca simt eu nevoia sa iti multumesc tie pentru ca ai “rupt” din timpul tau pentru intrebarile mele. Bafta cu practica!

      Pupici,
      Maria:*

  2. Si eu iubesc pisicile si imi place sa citesc orice,oriunde.De ace mi-e groaza,bine ca nu sunt bolnavicioasa de fel si nu sunt nevoita sa calc prin spitale.Si inca ceva ce am gasit in comun cu tine e faptul ca nu prea mananc ce gatesc persoanele pe care nu le cunosc,oricat de bine ar arata mancarea respectiva am o retinere.
    Te pup.

    • Ma asteptam sa avem lucruri in comun , pentru ca te simteam pe aceeasi lungime de unda cu mine inca de la inceput, Oana.

      Pupici,
      Maria:*

  3. Si ziua mea perfecta tot la mare ar fi! As putea sa ma mut la mare, acolo ma simt cel mai bine!
    Sper sa nu te superi pe mine, insa am mai facut acest TAG odata, asa ca iti raspund aici:
    1. Cum am zis si mai sus, maaaare! Oricand, oriunde. Plus ca nu sunt o mare fana a drumetiilor pe munte, deci… da. :))
    2. Nu stiu inca, dar sigur undeva la mare. Momentan am alte lucruri pe cap, un bac si o admitere :))
    3. Fara rimel. In general nu prea ma machiez, pot sa stau zile intregi fara sa intind mana dupa fdt, dar fara rimel mai rar 😀
    4. Da, mi-o amintesc. Postam zilnic si eram foarte stresata sa fac rost de vizitatori, sa afle internautii ca exist! Bineinteles ca nu stiam mare lucru despre cum sa imi fac blogul cunoscut, deci nu faceam decat sa scriu, sa citesc alte bloguri si sa las comentarii peste tot.
    5. Of, e destul de greu. Totusi, aleg persoana iubita, intrucat iubitul meu imi este si cel mai bun prieten.
    6. Hmm… ma crezi daca iti spun ca nu prea am avut asa ceva? Pot sa zic ca ceea ce mi-a stricat o vacanta la care tineam foarte mult a fost ploaia, care ne-a urmarit peste tot, desi parcurgeam sute de km aproape zilnic. A fost ca un minitur al Europei, am vizitat 5-6 tari, deci din punctul asta de vedere a fost minunat, doar pacat de vreme, pentru ca nu am putut sa facem plaja in putinele ocazii intalnite.
    7. Sport constant. Sau… orice constant. Ma plictisesc foarte repede de orice, asa ca imi e greu sa fac ceva pentru mai mult timp. Intotdeauna mi-am dorit sa fac sport, dar sunt prea lenesa pentru asta :))
    8. Da, imi e frica de ace. Mi se face pielea de gaina atunci cand cineva povesteste despre orice le implica.
    9. Fara televizor da, fara mari probleme. Poate chiar si fara telefon… Insa fara calculator/laptop in niciun fel de caz. I’m addicted!
    10. Audrey Hepburn. Mi se pare ca a fost o femeie extraordinara, un adevarat model pentru oricine.
    11. Nu stiu pe viitor, dar momentan nu. Acum cativa ani ma gandeam sa plec la studii in strainatate, implicit sa raman acolo dupa, dar apoi m-am razgandit, mi se pare foarte greu sa traiesti singur printre straini.

    Pupici!

    • Multumesc pentru raspunsuri. Si eu mi-as fi dorit sa plec afara, insa mi-am dat seama ca nu m-as putea descurca atat de bine singura.

      Pupici,
      Maria:*

Leave a Reply

