Review exfoliant de corp Beleco

Hello!

Acum 2 saptamani va anuntam cu mare bucurie ca am castigat la un concurs 3 produse de ingrijire a corpului, in postarea aceasta.

Acum, am considerat ca este timpul sa incep sa va vorbesc despre ele, desigur , pe rand. Azi voi incepe cu primul produs dintre ele pe care l-am folosit de el fiind foooarte curioasa si interesata, exfoliantul de corp cu bujori si lalele.

20130612_125924

Pana acum nu dadeam o atat de mare importanta exfolierii si ma rezumam la un scrub anti-celulitic aplicat pe picioare, o data pe saptamana. Asadar, culoarea exfoliantului primit( un galben care da instant o stare de bine) , alaturi de mirosul delicat dar si de ideea de noutate m-au facut sa-l incerc imediat.

Este nevoie de o spatula sau o lingura cu care sa il amestecam bine inainte de a-l folosi, iar pentru intregul corp estimez ca este nevoie de o cantitate de dimensiunea unei nuci. Pe pielea umeda am inceput , de jos in sus, sa imi masez cu miscari fine pielea.  La inceput am crezut ca exfolierea va fi mai dura, din cauza particulelor de zahar din compozitie, insa in momentul in care acestea au atins pielea calda au inceput usor, usor sa se topeasca. Pielea nu este agresata, iar despre senzatia pe care o am simtind cum zaharul se topeste sub palmele mele, transformandu-se intr-un ulei minunat parfumat nu pot sa va spun decat ca este Rasfatul (cu “R” mare!) la cote maxime.

Asa arata exfoliantul inainte de a fi amestecat.

20130629_171537

 

 Iar acesta este zaharul, “vinovat” pentru tot! :))20130629_171622

 

Dupa baie, nu doar ca mi-am simtit pielea mai curata ca niciodata, dar era si mai fina, mai catifelata, parea fericita chiar ea si parfumata. Spre deosebire de alte produse mirosul a persistat muuult timp pe piele. Am fost surprinsa. Numele gemei, “Rain” , se potriveste cum nu se poate mai bine: mirosul ma duce cu gandul la un bujor alb, mare, mare si plin de roua.

Daca credeati ca am spus tot ce se putea spune bun despre acest produs, stai, ca mai urmeaza: este NA-TU-RAL. Nu gasim in el nici parabeni , nici alte prostioare.

“Ingrediente: ulei din seminte de struguri, zahar alb fin, vitamina E naturala, extract din samburi de grapefruit, colorant mineral cosmetic, parfum.”

Pretul este de 20 lei , iar o cutiuta contine 148 ml (cred ca ajunge pentru 76-7 utilizari).

Puteti citi mai multe despre el pe site-ul doamne Gabriela, din ale carei maini se pare ca ies minuni .

 

 

 

 

 

 

16 thoughts on “Review exfoliant de corp Beleco

  1. Stii pare un produs minunat, dar ce m-a lasat masca e cand am ajuns la lista de ingrediente. M-a impresionat ca are ingrediente bune si e asa de bun. Sa il folosesti cu placere :*

  2. Sunt asa bucuroasa ca ti-a placut!Si eu sunt incantata de aceasta gama si de parfumul ei si il ador!Imediat ce imi voi reveni din problemele financiare, imi voi lua si eu macar exfoliantul si o noua lotiune de corp pentru ca sunt divine! ❤

  3. Pingback: Review lotiune de corp Beleco | blogulpandorei

  4. Pingback: Review crema pentru corp Beleco | blogulpandorei

  5. Pingback: Ce am mai consumat | blogul pandorei

  6. Pingback: Ingrijirea corpului pe timp de iarna | blogul pandorei

Leave a Reply

