Info post

Buna, fetelor!

Saptamana asta nu voi fi foarte activa pe blog, dar am avut timp sa ma informez despre noile schimbari in legatura cu Google Reader-ul .

Pe wordpress nu exista oricum varianta de a ma urmari prin Google Reader , decat in anumite conditii ( de exemplu trebuia sa fi avut inainte un blog pe Blogger) pe care nu le intruneam. Asadar, daca cu aceasta ocazie tot se muta toata lumea pe Bloglovin, am decis sa ma adaptez si eu.

Acesta este link-ul prin care ma veti putea urmari de acum si o sa va ajute sa vedeti toate postarile mele noi :

APASA-MA 🙂

Am o mare rugaminte la voi-as vrea sa imi spuneti daca link-ul este bun , daca functioneaza, ca apoi sa il pot pune undeva pe pagina principala a blogului.

Sper sa alegti sa ma urmariti:)

Va pupic :*

6 thoughts on “Info post

Leave a Reply

