Bine v-am regasit! :)

Hello!

Dupa cateva zile in care nu am postat parca ma simt atat de ciudat, vinovata intr-un fel.  Am comentarii pe blogul meu la care inca nu am raspuns, am ratat o multime de postari facute de fetele pe care le urmaresc , iar la acelea pe care in graba am apucat sa le citesc nu am comentat deloc. Pe facebook am mai intrat cate un pic, seara, inainte sa cad lata in pat , dar nici acolo nu mi-am facut prea mult simtita prezenta. Imi era doar sa scriu, sa citesc , sa simt ca sunt la curent cu tot , asa ca nu va pot spune cat ma bucur ca au trecut cele cateva zile aglomerate.

Va spun din toata inima , bine v-am regasit, fetelor!

Asa cum in ultima postare va anuntam , de acum ma puteti urmari si pe mine pe Bloglovin. Acolo veti vedea nu ultimele mele postari , le veti putea da like, sau chiar share, daca vi se par interesante. Am intrat in rand cu lumea si am adaugat  in partea stanga, chiar sub cutiuta de cautari pe blog un buton special , pe care daca il apasati ma veti putea urmari. Este fooooarte usor 😀

Cu ocazia aceasta am facut un pic de ordine, am scos toate reclamele si am aranjat butoanele in alt fel.

Va reamintesc ca ma puteti urmari si pe email, butonul este tot in partea stanga. Daca alegeti sa faceti asta, de fiecare data cand voi publica un email nou voi veti primi un email.

Mai mult, ma gasiti si pe facebook , pe pagina Blogul Pandorei . Acolo postez noile articole si tot acolo ma gasiti online destul de mult. Tot in partea stanga imi puteti like-ui si pagina de facebook , ca sa se faca si ea mare :))

Orice varinta de a ma urmari este la fel de buna, iar eu va invit sa incercati macar una si va multumesc pentru ca ma cititi. Apropo de asta, chiar am fost fericita sa vad ca desi am lipsit voi inca ati intrat pe bloguletul meu si ati citit din postarile mai vechi. Va multumesc si pentru asta, din inima.

Fug sa incerc o manichiura si daca iese bine promit ca v-o arat intr-un NOTD chiar azi.

 

Pupici,

Maria:*

8 thoughts on “Bine v-am regasit! :)

  1. toata lumea s-a aruncat la bloglovin :))
    culmea, eu il aveam de la inceput, dar nu m-am folosit de el deloc, dar m-am trezit ca aveam vreo 100 de fani :). M-am bucurat, a fost o surpriza placuta, desi realizez ca unii si-au importa lista din google reader :)).

    a, da! bine ai revenit! ia-o incetisor :).

Leave a Reply

