Review lotiune de corp Beleco

Buna, fetelor!

Azi, pe o zi ploioasa mi-am propus sa va impartasesc cateva dintre parelile mele despre lotiunea de corp “Rain”  Beleco, al doilea produs din setul castigat . Deja v-am vorbitdespre exfoliantul din aceeasi gama despre care am o parere foarte buna. Daca nu ati apucat sa cititi articolul, o puteti face AICI.

20130612_125900

 

Asa cum am spus , lotiunea este din aceeasi gama cu exfoliantul, gama invaluita intr-o minunata mireasma de lalele si bujori.  Nu mai are rost sa va spun ca si parfmul lotiunii este persistent pe piele. Apropo, pana acum nu am folosit-o decat in zile calduroase pentru ca nu prea am avut parte de altceva , dar nu pot decat sa ma intreb cum m-as simti cu aceasta lotiune pe piele  la o plimbare dupa ploaie.

Lotiuni de corp eu am tot folosit -le prefer dimineata, dupa dus, pentru ca intra usor in piele si ma pot imbraca imediat. Asadar, in mare stiu ce imi place si ce imi doresc de la o lotiune de corp: sa hidrateze, sa nu lase pielea grasa, sa se absoarba rapid , sa imi parfumeze pielea.

Ei bine , am observat imediat la aceasta lotiune faptul ca hidrateaza si intr-adevar lasa pielea catifelata, parca iti e mai mare dragul sa te mangai . Sa stiti ca exact cum imi place mie, hidrateaza fara sa lase un strat uleios pe piele .

Cu ce nu m-am putut eu inca obisnui este textura ei.

20130706_185305 20130706_185356

Am impresia ca este cam solida, cam aerata si deci ca nu se intinde foarte usor. Din cauza asta este nevoie de o cantitate maricica de produs pentru o aplicare. In plus ma gandesc ca va fi  nevoie sa tai sticluta cand voi trece de jumatate .  Recunosc, insa , ca lotiunile din comert pe care le-am avut au fost mai apoase deci se poate ca pana la urma sa fie vorba doar de obisnuinta.

La fel ca toate produsele Beleco si acesta este natural , fapt care se vede atat in faptul ca termenul de valabilitate este de 6 luni de la data fabricatiei, cat si in lista de ingrediente :“ulei de masline, gel de aloe vera, emulsifiant vegetal, conservant, parfum”. Din nou, nu pot decat sa fiu uimita si bucuroasa cand vad o lista atat de mica cu ingrediente atat de naturale si benefice in locul celor luuuungi si pline de ingrediente nocive.

In concluzie desi as prefera poate o pompita la sticluta, as cumpara acest produs si chiar il recomand, atat pentru senzatia de hidratate cat si ca o alternativa naturala a ceea ce exista in comert.

Aceasta lotiune costa 25 lei  si este ambalata intr-o sticluta de 100ml. Va invit sa aruncati un ochi si pe site.

 

Pupici :*

 

 

10 thoughts on “Review lotiune de corp Beleco

  1. Ma bucur tare mult ca ti-a placut si lotiunea. Cat despre textura, da, cand nu umpli produsul de fillere si stabilizatoare, asta este textura pe care o obtii, si este diferita de lotiunile din comert tocmai din acest motiv. Doresc insa sa iti recomand sa nu tai sticluta, pentru ca, prin contactul cu aerul si oxidare, lotiunea se va strica rapid. Daca o intorci cu capacul in jos si o scuturi putin, lotiunea aluneca inspre gura sticlei si poate fi aplicata pe piele pana la ultima picatura. Sticlutele cu pompita sunt intr-adevar varianta cea mai buna, marea problema a producatorilor mici de cosmetice handmade este gasirea unui furnizor pentru ambalaje cosmetice la un pret care sa-ti permita sa aduci pe piata un produs la un pret final decent. 🙂 S-o folosesti cu placere in continuare!

    • Inteleg, de asta am si concluzionat ca pana la urma prefer ingrediente bune in schimbul unui mic inconveninent cu ambalajul . Apropo de pret, sa stiti ca mie mi se pare foooarte bun , pentru ce oferiti si pentru munca depusa. Va multumesc !

      Va pup,
      Maria:*

  2. M-ai tentat tare cu aceasta lotiune, cred ca miroase tare frumos! Si textura cred ca mi-ar placea, e mai ok decat sa-mi fuga din mana fiind prea lichida. :))
    Pupici!

  3. Pingback: Review crema pentru corp Beleco | blogulpandorei

  4. Pingback: Ce am mai consumat | blogul pandorei

Leave a Reply

